دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۰۳

آرشیو فروردین ماه 1399

مقالات رسمي لوازم آرايش

معرفي گونه هاي ماسك روغن زيتونروغن

۶۶ بازديد

بهترين ماسك صورت
معرفي گونه هاي ماسك روغن زيتونروغن زيتون از اشكال روغن هاي طبيعي براي محافظت از پوست و موي ميباشد و شما ميتوانيد آن را به آساني با بقيه مواد طبيعي ديگر مخلوط نمائيد و ماسك روغن زيتون مفيدي براي پوست و موهاي خويش بسازيد. درپي اين مقاله توليد ماسكهاي طبيعي كه با روغن زيتون در ۸ شيوه تهيه و تنظيم گرديده را به شما دوستان خوب فراگيري خوا هيم اعطا كرد.
 

ماسك طبيعي زيتون براي پوستيكي‌از شايسته ترين نحوه ها براي مراقبت و از دربين بردن جراحت هاي جان دار در پوست استعمال از ماسك هاي طبيعي ميباشد و علاوه بر اين ماسك هاي خانگي و طبيعي نسبت به ماسك هاي شيميايي دارنده عارضه ها و هزينه كمتري ميباشند بدين ترتيب بهتر ميباشد شما براي داشتن ظاهري شاداب و بي نقص از آنها به كارگيري فرماييد.


۱. ماسك عسل و زيتون براي پوست 
نخست روغن زيتون(۱و قاشق غذاخوري) و عسل(۲ قاشق غذاخوري) را باطن ظرفي مطلوب با يكديگر ادغام فرماييد آنگاه فيس خويش را با صابون خانگي بشوييد و لايه اي از اين ماسك را روي پوست فيس تان به زمان نيم ساعت قرار دهيد و پس از برهه زماني دوره روايت شده پوست رخ خويش را با آب بشوييد و از اين ماسك طبيعي دو تا سه توشه در هفته به كار گيري فرمائيد.


۲. ماسك تركيبي روغن نارگيل و روغن زيتون
ماسك زيتون و نارگيل از اشكال ماسك چهره ضد پيري ميباشند و اين روغن هاي طبيعي به جهت وجود مواد مفيد منجر محكم خيس شدن پوست مي‌شوند و لايه محافظي براي پوست در قبال اشعه هاي مضر نوروروشنايي خورشيد مي‌باشند.


مواد لازم 
روغن زيتون : دو قاشق غذاخوريروغن نارگيل : يك قاشق غذاخوريطريق تهيه و تنظيم ماسك
براي تنظيم در آغاز روغن نارگيل و زيتون را باطن ظرفي مطلوب با يكديگر ادغام فرماييد آن گاه تركيب اين روغن هاي طبيعي را روي پوست فيس خويش بماليد و اذن دهيد تا روغن ها به نيكي جذب پوست چهره شوند.از اين ماسك طبيعي بهتر ميباشد سه توشه در هفته استعمال فرماييد تا به فيض دلخواه خويش برسيد.


۳. ماسك روغن زيتون، عسل و دارچين 
در آغاز دو قاشق غذاخوري عسل و يك قاشق غذاخوري دارچين را با يكديگر به نيكي تركيب فرمائيد و اين ماسك طبيعي را به زمان ۱۰ دقيقه روي پوست خويش قرار دهيد و بعداز زمان عصر نقل شده پوست صورتتان را با آب بشوييد آن گاه كمي روغن زيتون، به طور خويش بماليد و پس از سپري شد چندين دقيقه مجدد پوست رخ تان را با آب بشوييد و از اين ماسك طبيعي هر روز استعمال فرمائيد.


۴. ماسك زيتون براي پوست كم آب 
مواد لازم 
زرده تخم مرغ : يكيآرد : ۱ قاشق غذاخوريروغن زيتون : ۱/۲ قاشق غذاخوريطريق تنظيم ماسك 
در آغاز مواد نقل شده را داخل ظرفي مطلوب با يكديگر ادغام فرمائيد تا خمير يكدستي نتايج شود بعد خمير را روي پوست خويش بماليد و به مقطع ۲۰ دقيقه مكث فرمائيد و پس از بازه زماني دوره نقل شده چهره خويش را با آب ولرم بشوييد. از اين ماسك طبيعي براي مراقبت رطوبت پوست به بازه ۲ توشه در هفته استعمال نمائيد.


۵. ماسك زيتون براي پوست هاي عادي و چرب 
مواد لازم ماسك براي پوست عادي 
ماست : ۱/۲ فنجانآب خيار : ۱/۲ فنجانروغن زيتون : ۱/۲ قاشق غذاخوريروش تنظيم ماسك براي پوست هاي عادي 
نخست مواد روايت شده را باطن ظرفي مطلوب با يكديگر مخلوط فرمائيد بعد ادغام ماسك را روي پوست رخ تان به دوران ۱۵ دقيقه قرار دهيد و بعداز دوران دوره روايت شده پوست خويش را با آب بشوييد. از اين ماسك طبيعي يك توشه در هفته استعمال نمائيد.


مواد لازم ماسك براي پوست هاي چرب 
بلغور جو دوسر : ۱ فنجانروغن زيتون : ۱/۲ قاشق غذاخورينمك درياييشير ترش : ۱/۲ فنجامشيوه تهيه و تنظيم ماسك براي پوست چرب 
نخست مواد لازم نقل شده را داخل ظرفي مطلوب با يكديگر ادغام فرماييد و اين ماسك طبيعي را به بازه زماني ۱۵ دقيقه روي پوست فيس خويش قرار دهيد و پس از بازه زماني عصر روايت شده چهره تان را با آب بشوييد اعتنا داشته باشيد كه‌اين ماسك رخ چرب از توليد جوش و آكنه روي پوست دوري مي‌نمايد.


 اشكال ماسك زيتون براي مويبراي تقويت موهاي رمز ميتوانيد زيتون را با بقيه مواد نظير تخم مرغ و عسل و … مخلوط فرمائيد و ماسك گيسو تقويت كننده و در عين حالا طبيعي را بسازيد. به‌دنبال به معرفي تعدادي ماسك موي طبيعي زيتون خوا هيم پرداخت كه اميد‌وار‌يم به راحتي بتوانيد آنها را در خانه تنظيم فرماييد.