دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۰۳

آلوئه ورا علاوه بر پر‌نور كردن پوست براي معالجه آفتاب

۷۱ بازديد

بهترين ماسك صورت
آلوئه ورا علاوه بر پر‌نور كردن پوست براي معالجه آفتاب سوختگي و رفع لك و آكنه نيز موءثر ميباشد همينطور مي‌تواند وز موها را از در ميان برنده شود و آنان را قابل انعطاف نمايد. با آلوئه ورا پوستي به شفافي آينه و موهاي خوشگل داشته باشيدگياه فوق العاده موءثر آلوئه ورا از عصر هاي قديم تحت عنوان يك معالجه دارويي گياهي گزينه دقت بوده ميباشد.خير فقط به تغذيه تن ياري مي‌نمايد - بلكه هضم را آسوده خيس مي‌نمايد، و با وجود مواد پرخاصيت موثر سبب ساز تقويت همت سيستم ايمني تن ميشود، البته همينطور ميتواند به طور موضعي براي بهبود سالم و زيبايي چهره، پوست، گيسو و ديگر موردها استعمال شود.
چگونگي استخراج و به دست داخل شدن ژل آلوئه ورا:قبلي از اينكه بدانيم چرا از ژل آلوئه ورا براي تمام خطاها تندستي و نياز هاي زيبايي استعمال مي‌كنيم، اذن بدهيد كه به صورت مختصر نگاهي به پروسه ساخت و استخراج اين ژل از گياه آن بيندازيم.
نخست يك يا اين كه يكسري برگ پهناور از برگ آلوئه ورا را گزينش نمائيد، با يك چاقوي تيز آن را نصف فرماييد، كناره هاي دندانه دار را برش بزنيد.
لايه بالايي برگ را از درازا ترك دهيد تا ژل آلوئه را در درون آن ملاحظه كنيد و بعد با توجه پوست ژل آلوئه ورا را از برگ غيروابسته كنيدو به اين سيرتكامل از آن استعمال نمائيد. تنها در حيث داشته باشيد كه مقدار استعمال نشده را داخل يك پياله و در جاي خنك حفظ فرماييد تا تندرست بماند.


طريق به كار گيري از آلوئه ورا براي پوست چهره و موها6 استدلال براي استعمال از ژل آلوئه ورا روي پوست:1.معالجه آفتاب سوختگي:
آلوئه ورا با خاصيت ضد التهابي و خنك كننده اي كه دارااست، يك معالجه مطلوب براي آفتاب سوختگي ميباشد.يك لايه نگهدارنده براي پوست آماده مينمايد، كه منجر محافظت رطوبت مي گردد.آلوئه ورا همينطور بي نياز از آنتي اكسيدان ها و مواد معدني ميباشد كه قادر است به مراحل و سرعت بهبود جراحت ياري دهد.
در مطالعه اي، دانشمندان فيض گرفتند كه ژل آلوئه ورا قادر است در معالجه موضعي بيماري هاي التهابي پوست مانند قرمزي ناشي از اشعه UV خورشيد اثر گذار و اثر گذار باشد.

فواید آلوئه ورا برای پوست

استفاده منظم از آلوئه ورا بر روی صورت یا پوست فواید بسیار زیادی دارد. محققان تشخیص داده اند که می توانید از ژل آلوئه ورا برای ترمیم زخم، مرطوب کردن پوست خشک، درمان پسوریازیس یا درماتیت و درمان سوختگی استفاده کنید.حساسیت پوستی در بارداری

در این قسمت نتایج جدیدترین تحقیقات علمی در مورد مزایای استفاده روزانه از آلوئه ورا برای پوست آورده شده است.

1-آلوئه ورا می تواند به بهبود سریعتر زخم ها کمک کند

ژل آلوئه ورا به تسریع ترمیم زخم ها کمک می کند و شما می توانید آن را روی پوست خود بمالید.بهترین دکترهای پوست تهران

آلوئه ورا حاوی ترکیبات ضد التهاب و ضد باکتری است که به بهبودی زخم ها کمک می کند. محققان دریافته اند که ترکیبات موجود در آلوئه ورا همگی به ترمیم زخم ها کمک می کنند. یک مطالعه نشان داد که زخم های درمان شده با ژل آلوئه ورا تقریبا 3 روز سریعتر از زخم های دیگر بهبود میابند.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.