دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۰۳

آرشیو آذر ماه 1398

مقالات رسمي لوازم آرايش

روغني براي جوانسازي پوست فيس

۶۶ بازديد


روغني براي جوانسازي پوست فيسهمينطور ذيل ديده را پر‌نور مي نمايد.

بهترين ماسك صورت
روغن بادام يك مرجع بي نياز از ويتامين E ميباشد كه سبب كاهش چين و چروك هاي پوست مي گردد. به كارگيري از اين روغن در هنگام شب بعداز شستشوي فيس موثرتر ميباشد. به صورت متناوب ميتوانيد از اين روغن استعمال نمائيد و يا اين كه دست‌كم دو توشه در هفته به كارگيري فرمائيد.
روغن بادام دارنده خاصيت ضد باكتريايي ميباشد كه بازدارنده از رويش عفونت بر روي جوش يا اين كه جراحت مي‌گردد. همينطور رنگ جاي جراحت را نيز نادر مي‌نمايد. سبب برنا خيس شدن و محكم شدن پوست مي‌شود. براي رفع آفتاب سوختگي نيز مطلوب ميباشد.
به موارد ذيل دقت فرماييد :
روغن بادام شيرين براي پوست بي خطر ميباشد. ولي روغن به دست آمده از بادام تلخ در طبيعت سمي ميباشد و براي محافظت از پوست مطلوب وجود ندارد. براين اساس، مطمئن گرديد كه از روغن بادام شيرين به كارگيري ميكنيد.
روغن بادام براي كساني كه به آجيل و روغن هاي استخراج گرديده از آن‌ها حساسيت دارا هستند مطلوب وجود ندارد.
بعد از آنكه براي او‌لين توشه از اين روغن به كارگيري كرديد آن را در جاي بدون‌نور و خنك نگه داريد تا فاسد نشود.
در‌صورتي‌كه بر روي جامه بريزد جامه را لك مي نمايد.
روغن بادام را هم ميتوانيد به صورت بدون واسطه بر روي پوست به كارگيري فرمائيد وهم ميتوانيد با مواد ديگر ادغام نمائيد. براي استعمال بدون واسطه ، يك‌سري قطره از روغن در كف دست بريزيد و به آرامي آن را بر روي رخ و بقيه نقاط تن ماساژ دهيد. اذن دهيد كه روغن سبب ساز بهبود گردش خون در حوزه‌ اي باشد كه از روغن استعمال نموده ايد. همينطور مي‌توانيد آب ليمو را با روغن بادام تركيب فرماييد و براي معالجه كم آبي پوست و خارش و آكنه از اين تركيب به كار گيري فرمائيد.
همينطور بخوانيد :  تكنيك محافظت‌هاي زيبايي در خانهزيرا بادام مدام در دسترس ميباشد روغن بادام نيز در دسترس خواهد بود. اعتنا فرماييد كه كيفيت روغن بادام به كيفيت بادام بستگي دارااست به اين ترتيب همت نماييد كه از روغن بادام شيرين مرغوب براي نگهداري از پوستتان به كار گيري فرمائيد.
جزئيات طولاني تر در رابطه برنا سازي پوست فيس با يكسري طريق جادوييدرين نوشته ي علمي تعدادي شيوه موءثر براي برنا سازي پوست چهره و دوري از پيري پوست و نگهداري شادابي و تازگي پوست را جمع آوري نموده ايم. آرزو كه آيتم اعتنا تان قرار بگيرند. همراهمان باشيد.
هر چه سن فراتر مي‌رود، خطوط بيشتري در فيس ما هويدا مي گردد كه حتما براي اكثر وقت ها انسان‌ها چندان خوشايند وجود ندارد. هيچ‌كدام از ما دوست نداريم اثرات كهولت سن را در رخ يا اين كه ديگر اندام‌هاي بدنمان مشاهده كنيم. از اين رو بايستي به تفكر پيشگيري‌هايي باشيم كه تا حد قدرت اين فرآيند را به تاخير انداخته و براي دوران طولاني‌تري از طروات و صافي پوست خويش سود بگيريم. ولي مي بايست بدانيد كه برخي از چروك‌ها در فيض بالا رفتن سن توليد ميگردند و شماري ديگر از آن ها در فيض اثرات محيطي كه شخص در آن بومي ميباشد و سبك معاش وي پديدار مي گردند.
در هر چهره، با انجام بعضي كار‌ها و به كارگيري از بعضا از ماسك‌ها مي‌اقتدار از فرايند پيري بر فيس پيشگيري كرد. به همين خيال و خاطر ما به‌دنبال چند ماسك موثر و طبيعي را فراگيري داده‌ايم تا مبني بر دستورها درج شده آنان‌را به كار گيري نماييد و از اثرات اعجاز‌ آساي شان لذت ببريد.

ماسك هاي كلاژن ساز راهي براي جوانسازي پوست فيس

۶۲ بازديد


ماسك هاي كلاژن ساز راهي براي جوانسازي پوست فيس و از دربين بردن چين و چروك فارغ از به كار گيري از داروهاي شيميايي لوكس ميباشد. اشكال ماسك هاي رخ كلاژن ساز را مي شود به رخ خانگي تنظيم كرد. درين نوشته‌علمي به باز‌نگري مزاياي تهيه و تنظيم اين ماسك ها در منزل و همينطور روش تنظيم بعضا از آنان اشاره مي‌شود.كلاژن يك عنصر مهم ميباشد كه به پوست شما ياري مينمايد كه الاستيسيته لازم براي برنا خيس به لحاظ وصال را به دست آورد. براي اين فعاليت مي‌توانيد از ماسك رخ كلاژن ساز استعمال نمائيد.

بهترين ماسك صورت
چرا كلاژن مهم ميباشد؟مقاله پيشنهاديشايسته ترين نرخ سفرهاي اروپايي ويژه سال نو ميلاديشايسته ترين نرخ سفرهاي اروپايي ويژه سال نو ميلاديكلاژن فراوان ترين پروتئين در تن ميباشد. اين پروتئين ماده اصلي براي تجديد بنا سلولها در تمام قسمتهاي تن از گزاره: گيسو، پوست، ناخن، ديده ها، دندان، غضروف، استخوان ها، تاندون ها، اندام هاي داخلي، شريان ها، رگ هاي خوني و سيستم ايمني تن ميباشد. كلاژن 80٪ از تمام بافت همبند و 75٪ پوست را تشكيل ميدهد.
از لحاظ فوايدي كه به صورت بي واسطه به پوست شما مربوط ميشود، كلاژن منجر مي‌شود پوست شما قابل انعطاف و انعطاف پذير شود، كه موجب كاهش معيار چين و چروك ها، لكه ها و جراحت ها ميگردد. همينطور رطوبت پوست، الاستيسيته آن، توناژ و واريانس آن را تقويت كرده و به ارتقاء وضوح و صاف به حيث وصال پوست امداد مي نمايد.


از در بين بردن چين وچروك چهره با روشهاي طبيعي و بي آلايش درين نوشته‌ي‌علمي بخوانيد
رفع چين و چروك پيشاني
برخي از مزاياي ماسك هاي كلاژن ساز خانگيشما دقيقا ميدانيد كه ماسكتان از چه موادي تشكيل مي‌گردد، بدان معنا كه شما مي‌توانيد شايسته ترين مواد را گزينش نماييد تا هيچ اثر مضري روي پوست شما نداشته باشد.
ازآنجاكه اين ماسك ها ميتوانند با‌گاز فراهم شوند و مواد تشكيل دهنده آنان‌را مي‌توانيد به راحتي در خانه پيدا فرمائيد، مي‌توانيد آنها‌را هر روزگار كه بخواهيد تنظيم فرماييد فارغ از اينكه نياز به كاوش و خريد داشته باشيد.
مهيا سازي ماسك ها در خانه نسبت به تنظيم آن از خارج ارزان خيس ميباشد.
ماسك ها از مواد تشكيل دهنده اي ايجاد شده است كه بضاعت و توان طبيعي پوست شما براي ساخت كلاژن را ارتقا ميدهد. اين بدان مضمون‌ ميباشد كه حتي بعد از تزكيه ماسك از رخ تان نيز، اثرات آن همچنان در دراز مقطع ادامه خواهد يافت و شما همچنان از مزاياي آن سود مند خواهيد شد.


يك‌سري فرمان براي ماسك هاي كلاژن ساز خانگيپيرو به يكسري امر براي توليد ماسك هاي كلاژن ساز خانگي اشاره ميگردد.
ماسك انار و ويتامين ايانار امداد ميكند تا پوست شما خويش را مرمت كرده و تجمعات رنگي و خطوط و چين و چروك رخ را نيز نادر مي‌نمايد. همينطور روغن ويتامين E با زخم راديكال هاي آزاد جنگ كرده و از پيري زودرس دوري مي‌نمايد.
مواد تشكيل دهنده اين ماسك عبارتست از:
3 قاشق غذاخوري از پوره انارتعدادي قطره روغن ويتامين Eبراي تهيه و تنظيم ماسك اقدامات ذيل را انجام دهيد:
در يك ظرف، پوره انار را قرار دهيد و چندين قطره روغن ويتامين E طولاني تر نمائيد.
آن ها را هم با هم تركيب نمائيد تا يك خمير كلفت كرمي خوب به دست آيد.
آن را به طور كامل روي چهره خويش قرار دهيد و روي نصيب هايي كه حس ميكنيد كم آب خيس و كشيده خيس ميباشد، لايه هاي مازاد قرار دهيد.
شما مي‌توانيد اين ماسك را براي حدود 10 تا 15 دقيقه روي فيس باقي بگذاريد.
آن را با يكپارچه مرطوب منزه نمائيد تا بتوانيد درخشش فوري روي چهره خويش مشاهده كنيد و شم فرمائيد كه پوست شما قابل انعطاف و لطيف ميباشد.

ماسك‌هاي رخ كه در منزل با مواد دم‌دستي

۹۱ بازديد


براي حفظ از پوست چه مي بايست كرد؛ جز مراجعه به دكتر معالج شيوه هاي بهتر و معمولي‌تري هم مي باشد كه مي توانيد خودتان در منزل آن را به عمل بگيريد. تهيه و تنظيم اشكال ماسك‌هاي رخ كه در منزل با مواد دم‌دستي مي توانيد تهيه و تنظيم نماييد به شما امداد مي نمايد كه فارغ از صرف هزينه‌هاي زياد به تندرست پوست خودتان ياري فرماييد.

بهترين ماسك صورت
به نقل از اقتصادآنلاين به گزارش فراديد، به ظاهر هر شخصي چيزي كه تخت‌گاز چشم مي‌گردد چهره و پوست آن ميباشد. در نگاه نخستين شما به طور اشخاص نگاه ميكنيد و هر چه در پوستشان مخفي باشد با گاز چشم مي شود. خستگي، بيماري‌هاي پوستي، فشار‌هاي عصبي و وضعيت‌هاي شبيه اين‌ها را با‌گاز مي‌قدرت در فيس اشخاص روئت كرد. به همين عامل يك كدام از مهمترين بخش‌هاي تن آدم رخ و از تمامي مهم‌خيس پوست آن ميباشد. شما مي بايست براي تندرست پوستتان خيلي ظريف و با احتياط فعاليت فرماييد.
اما اين نكته در خانم‌ها شدت بيشتري دارااست، به عوارض زيبايي شناختي و ظاهري، خانم‌ها به پوستشان اهميت بيشتري مي دهند. براي داشتن پوستي سلامت و شاداب مي‌قدرت از گونه هاي كرم‌هاي طبابت و دارويي استفاده نمود، البته به غير از مراجعه به دكتر طرق بهتر و معمولي‌تري هم مي باشد كه ميتوانيد خودتان در منزل آن را به فعاليت بگيريد.گونه هاي ماسك‌هاي فيس كه در منزل با مواد دم‌دستي مي توانيد تنظيم نمائيد به شما ياري ميكند كه فارغ از صرف هزينه‌هاي زياد به سالم پوست خودتان امداد نماييد. در اينجا ما چندين مثال از اين ماسك‌هاي خانگي را برايتان مي آوريم.گونه هاي ماسك‌هاي عسلماسك عسل و آرد جو براي شادابي پوست چهرهيك قاشق غذاخوري عسليك قاشق غذاخوري آرد جويك قاشق چاي‌خوري پودر نعناعشير به مقدار كافيعسل و آرد و پودر نعناع را باهم تركيب نمائيد و يه خرده شير به آن طولاني تر فرمائيد تا موقعيت كش‌دار پيدا نمايد اعتنا نماييد كه خيلي رقيق نشود تا به راحتي از روي چهره نريزد. پس از شستشو شوي چهره موهايتان را كاملا عده فرمائيد و رخ و گردن خويش را ماسك بزنيد پس از نيم ساعت صورتتان را با آب ولرم بشوييد.

گونه هاي ماسك زردچوبه براي پر‌نور خيس

۷۱ بازديد


نور و روشنايي خورشيد، آلودگي هوا، رژيم غذايي نامناسب و استرس از مهمترين علل تيره شدن پوست فيس و تن مي‌باشند.

بهترين ماسك صورت
ماسك زردچوبه يك كدام از شايسته ترين و اثر گذار ترين طريق هاي طبيعي و خانگي براي سپيد خيس شدن رنگ پوست چهره به حساب آورده مي شود.
ما در‌اين نوشته‌ي‌علمي از تارنما كوكا تماما خاصيت و نحوه تهيه و تنظيم گونه هاي ماسك زردچوبه براي پر‌نور خيس شدن پوست رخ را ارائه كرده ايم. با ما هم پا باشيد!
خاصيت زردچوبه براي سپيد و پر‌نور شدن پوستزردچوبه يك مخلوط كاركشته به اسم كوركومين داراست كه علت بخش اعظمي از خاصيت شگفت انگيز زردچوبه به حساب آورده مي شود؛ آنتي اكسيدان ها و كوركومين جان دار در زردچوبه با كاهش ايجاد ملانين، سبب پر‌نور خيس و سپيد خيس شدن پوست چهره و تن ميشوند.
علاوه بر اين ها زردچوبه دارنده خاصيت ضد ميكروبي و ضد التهابي حاذق بوده و به همين ادله قادر است به پر‌نور خيس و سپيد خيس شدن پوست ياري دهد.
شايسته ترين ماسك هاي زردچوبه براي سپيد شدن پوست رخدقت : پيش از مصرف هرگونه ماسك بر روي رخ و نواحي حساس تن، با ماليدن يه خرده يه خرده از آن بر روي پوست دست خويش به زمان دست كم 20 دقيقه، از نداشتن آلرژي نسبت به آن اطمينان نتيجه ها نمائيد.
1. ماسك زردچوبه و عسل براي پوست فيسزردچوبه به جهت مقادير بالاي كوركومين كه دارااست تحت عنوان يك طريق طبيعي براي پر‌نور خيس شدن پوست شناخته ميگردد.
عسل دارنده خاصيت ضد التهابي بوده كه سبب سپيد خيس و پر‌نور خيس شدن پوست فيس خواهد شد.
1 قاشق طعام خوري پودر زردچوبه و 1 قاشق طعام خوري عسل طبيعي را در يك ظرف با هم ادغام نمائيد و بر روي پوست چهره بماليد، بگذاريد 20 دقيقه بماند و آن گاه با آب گرم بشوييد و بر روي پوست كرم مرطوب كننده بماليد.
از اين ماسك يك توشه در روز استعمال نماييد تا در پهنا 1 ماه پوست شما پر‌نور خيس شود.
2. ماسك زردچوبه و ليمو ترشزردچوبه و ليمو يكي شايسته ترين ادغام ها براي پر‌نور شدن پوست ميباشند؛ زردچوبه به پوست نفوذ كرده و ملانين را تجزيه مي‌كند، آب ليمو ترش نو هم تحت عنوان دليل آبژاور كار مي‌كند.
در شرايطي كه پوست شما چرب باشد، ليمو ترش همينطور به كاهش چربي پوست ياري كرده و پوست را واضح خيس مي‌كند.
1 قاشق خوراك خوري پودر زردچوبه را با 2 قاشق طعام خوري آب ليمو ترش نو ادغام فرماييد و بر روي پوست چهره بماليد، بگذاريد 10 تا 15 دقيقه بماند و آن گاه با آب گرم خوب بشوييد.
اين ماسك را 2 تا 3 توشه در هفته استعمال فرماييد تا پوست شما پر‌نور خيس شود.
3. ماسك زردچوبه و عسل و آب ليمو ترشزردچوبه به جهت مقادير بالاي كوركومين كه داراست تحت عنوان يك شيوه طبيعي براي پر‌نور خيس شدن پوست شناخته ميشود.
عسل دارنده خاصيت ضد التهابي بوده كه سبب ساز سپيد خيس و پر‌نور خيس شدن پوست رخ خواهد شد.
آب ليمو ترش نو دربردارنده مقادير بالاي ويتامين C ميباشد كه به پاكسازي پوست فيس ياري كرده و با از دربين بردن سلول هاي مرده سبب ساز سپيد خيس شدن پوست ميشود.
در يك ظرف 2 قاشق خوراك خوري پودر زردچوبه را با دو قاشق خوراك خوري آب ليمو ترش نو و 2 قاشق خوراك خوري عسل طبيعي ادغام فرماييد و بر روي پوست رخ بماليد. بگذاريد 15 دقيقه بماند، آن‌گاه چهره خويش را با آب بشوييد.

استعمال از ماسك فيس شير‌ مالامال‌چرب

۶۵ بازديد


استعمال از ماسك فيس شير‌ مالامال‌چرب و عسل براي اشخاصي كه پوست كم آبي دارا‌هستند بسيار مفيد خواهد بود. اين ماسك سبب ساز از در ميان بردن سلول‌هاي مرده روي پوست گرديده و مانند يك اسكراب طبيعي پوست‌تان را لايه‌برداري مي كند.

بهترين ماسك صورت
كرم كاكائو تلخ فندوقي فرمند - 200 گرمي (8000تومان ارزان خيس از بازار)روغن ذرت اويلا - 1.8 ليتري با 20% تخفيف(گران نخريد)معرفي شايسته ترين تعرفه قالي‌شويي در تهران! (بالاترين كيفيت + 20%تخفيف)پسته عطر داده ماني(8000تومان ارزان خيس)الماس جردن تمامي آنچه كه براي زيبايي پوستتان نياز داريد!(ليزر)مراحل مسافرت به كانادا! (جواب به سوالهاي متداول براي اخذ رواديد)بعضا از متخصصين تغذيه مصرف شير مالامال‌چرب را براي محافظت تندرست تن پيشنهاد نمي كنند و استعمال طولاني‌ دوران آن را عامل بروز اكثري از خطاها متعلق به سالمي Health ما مي دانند. ولي آيا مي‌دانستيد به كار گيري از شير مالامال‌چرب مي تواند براي زيبايي ظاهري ما بسيار سود‌بخش و موثر باشد. به‌دنبال مقاله امروز با فرمان تهيه و تنظيم يك سري ماسك موثر زيبايي آشنا خواهيد شد كه مي توانند زيبايي شما‌را دو چندان نمايند.
۱- ماسك چهره شير‌ لبريز‌چرب و زعفران
براي تقويت و بهبود رنگ پوست‌تان اين ماسك يك كدام از شايسته ترين آيتم‌هايي ميباشد كه ميتوانيد از آن به كار گيري نماييد. براي تنظيم اين ماسك كافي ميباشد تا يه خرده زعفران را با نصف فنجان شير مالامال‌چرب تركيب فرماييد.
- نخست، زعفران و شير را با هم خوب تركيب فرمائيد.
- بگذاريد براي بازه زماني روزگار نيم ساعت در يك محل اثبات باقي بماند.
- بعداز سپري شد نيم ساعت، ماسك را به آرامي روي پوست‌تان ماساژ Massage دهيد.
- بگذاريد ۲۰ دقيقه ماسك روي رخ‌تان بماند.
- آن را با آب سرد آبكشي نمائيد.
- براي درخشنده شدن پوست چهره‌تان، هفته‌اي يكبار از اين‌راه استعمال فرماييد.
۲- ماسك چهره شير پرچرب، گوجه‌خارجي و نعناع
در صورتي پوست‌تان مبتلا آفتاب سوختگي گرديده، به كارگيري از اين ماسك ميتواند معالجه دردتان باشد.
مواد لازم:
- شير مالامال‌چرب يك‌چهارم فنجان (ترجيحا سرد)
- نصف يكي گوجه‌خارجي
- برگ جديد نعناع به مقدار لازم
طريق به كار گيري:
- در آغاز، شير و گوجه‌خارجي را در ادغام‌كن بريزيد تا تماما ادغام شوند.
- پيرو نعناع را بيشتر نماييد و مجددا هم بزنيد تا خوب يك دست شوند.
- ماسك را روي نواحي متبوع بماليد و بگذاريد به طور طبيعي روي پوست‌تان كم آب شود.
- درنهايت، ماسك را با آب‌ولرم بشوييد.
- تا به دست داخل شدن سود آيتم نظرتان هر روز از اين ماسك به كار گيري نمائيد.
۳- ماسك چهره شير‌ لبريز‌چرب و عسل
به كارگيري از اين ماسك براي اشخاصي كه پوست بي آبي دارا هستند بسيار اثرگذار خواهد بود. اين ماسك سبب ساز از در بين بردن سلول‌هاي مرده روي پوست گرديده و مانند يك اسكراب طبيعي پوست‌تان را لايه‌برداري مي نمايد.
طريق استعمال:
- دو قاشق طعام‌خوري عسل را با دو قاشق خوراك‌خوري شير مالامال‌چرب ادغام فرماييد.
- بعد از آن، با امداد انگشتان دست‌تان آن را روي كليه سطح پوست‌تان بماليد.
- ماسك را ۵ دقيقه به آرامي روي نواحي متبوع ماساژ دهيد.
- ۲۰ دقيقه سپس آن را با آب‌ولرم بشوييد.
۴- ماسك موي شير مالامال‌چرب، تخم‌مرغ و موز
براي پروتئينه، ويتامينه و به‌طور كلي تندرست كردن موهاي‌تان استعمال از اين ماسك شايسته ترين مورد پيش روي شما ميباشد.
مواد لازم:
- شير پرچرب ۳ قاشق طعام‌خوري
- تخم‌مرغ ۱ عدد
- موز ۱ عدد
- روغن زيتون ۳ قاشق طعام‌خوري
طرز به كارگيري:
- نخست، تمام مواد را با هم در تركيب‌كن بريزيد.
- مواد را طوري هم بزنيد كه تماما پوره و يك دست شوند.
- ماسك را روي رمز و همه موهاي‌تان بماليد و با به كار گيري از كلاه گرمابه موهاي خويش را بپوشانيد.
- بگذاريد ماسك ۲۰ دقيقه روي سرتان بماند و سپس موها را با يك شامپوي ملايم بشوييد و خوب آبكشي فرماييد.
۵- ماسك گيسو شير مالامال‌چرب و آب ليمو
چنانچه شما هم از وجود شوره راز مشقت ميبيريد، پيشنهاد مي كنيم قطعا از اين ماسك گيسو اثر گذار استعمال نماييد. شير‌ لبريز‌چرب دارنده اسيد لاكتيك ميباشد كه خواص ضد‌قارچي دارااست. علاوه بر اين، چربي شير بازدارنده از بي آبي و پوسته‌پوسته شدن پوست سرتان خواهد شد.

جوش سرسياه و آزاردهنده

۹۴ بازديد


جوش سرسياه و آزاردهنده هنگامي به‌وجود ميايد كه منافذ پوستي با سبوم (sebum، نوعي چربي كه بوسيله غدد سباسه (sebaceous) براي نرمي پوست ترشح مي شود) و سلول‌هاي مرده‌ي پوست مسدود مي گردند. فرق در ميان جوش سرسياه و ديگر جوش‌هاي رخ در گشوده يا اين كه بسته بودن منافذ پوستي ميباشد. در‌حالتي كه منافذ گشوده باشند، سلول‌هاي مرده‌ي پوست و سبوم در معرض اكسيژن هوا قرار مي گيرند، اكسيد مي شوند و رنگ‌شان سياه مي شود. همپا ما باشيد، درين نوشته ي علمي مي خواهيم ۱۱ طرز خانگي براي معالجه جوش سرسياه را با هم مرور مي كنيم.

بهترين ماسك صورت

قطعا بخوانيد:در‌حالتي كه هميشه جوش مي‌زنيد اين امور را انجام ندهيد۹ خوراكي سلامت كه سبب جوش زدن شما مي شودطريق به كار گيري از آلوئه ورا براي معالجه جوش و سالم پوستمعالجه جوش سرسياه با شيوه‌هاي خانگيجوش سرسياه در اثر آلودگي ساخت نمي شود، پس لايه‌برداري بيش‌ازحد پوست نحوه قابل قبولي براي رهايي از شر اين مدل جوش وجود ندارد و حتي ممكن ميباشد سبب بدتر شدن آن شود، چون اين عمل منجر بي آبي پوست ميگردد و موجب مي شود تا چربي بيشتري ترشح شود،‌ پس اين عمل صحيح وجود ندارد. به همين استدلال نبايد هيچ‌يك از طريق‌هاي از دربين بردن جوش سرسياه را طولاني تر از ٢ الي ۳ توشه در هفته تكرار فرماييد.
۱. خاكِ رُس

خاك رسِ بنتونيت ماده‌اي معدني، بي نياز و تسكين‌بخش ميباشد كه در برخي كشورها عمدتا براي معالجه مريض‌ي‌هاي پوستي از آن استعمال مي‌گردد. چرا‌كه مولكول‌هاي آن زماني تر مي شوند توشه الكتريكي دارا‌هستند كه سبب ميگردد چربي و بقيه ناخالصي‌هاي منافذ پوست خارج كشيده شود. هنگامي ماسك خاك رس را روي پوست‌تان مي گذاريد، هم مواد معدني آن جذب پوست ميگردد و هم جوش سرسياه از پوست بيرون ميگردد،‌ همينطور اين ماده به گردش خون ياري ميكند و موجب پر‌نور شدن پوست مي گردد و پوستي سلامت و فارغ از لك را براي‌تان به ارمغان مي آورد.
مي توانيد خاك رس را با آب يا اين كه سركه سيب تركيب نمائيد كه اما براي پوست‌هاي حساس و كم آب ممكن ميباشد مطلوب نباشد. هنگامي كه‌اين ماسك را ميگذاريد، احساس ميكنيد چهره‌تان در اكنون محكم و كم آب شدن ميباشد، مي توانيد اذن بدهيد ماسك روي رخ‌تان به‌طور بدون نقص كم آب شود يا اين كه خير، اما مي توانيد بعداز شست‌وشو از مرطوب‌كننده به كار گيري فرماييد البته ممكن ميباشد اين ماسك براي كساني كه پوست كم آبي دارا‌هستند مطلوب نباشد و آن‌ها را اذيت نمايد.
وسايل مايحتاج براي تهيه و تنظيم‌ي اين ماسك:يك قاشق چاي‌خوري خاك رس،و آب يا اين كه سركه سيب.راهبرد:خاك رس را با كمي آب يا اين كه سركه سيب تركيب فرمائيد تا به‌چهره خميري محكم دربيايد. با نوك انگشتان‌تان لايه‌اي نازك از اين خمير را روي چهره بگذاريد و اذن بدهيد ۱۰ الي ۲۵ دقيقه (با دقت به واحد سنجش بي آبي پوست‌تان) روي رخ‌ بماند، آن‌گاه چهره‌تان را با آب ولرم بشوييد و روي آن مرطوب‌كننده بماليد.
۲. ماسك سفيده‌ي تخم‌مرغسفيده‌ي تخم‌مرغ ماسكي معمولي ميباشد كه براي مالامال كردن موقت منافذ پوست به كار گيري مي شود،‌ براين اساس هم جوش سرسياه را از ميان‌ ميبرد هم بازدارنده از ساخت آن ميشود. سفيده‌ي تخم‌مرغ سرشار از مواد پرخاصيت براي پوست ميباشد و نسبت به بقيه معالجه‌هاي جوش سرسياه كم آبي كمتري توليد مي‌نمايد.
وسايل ما يحتاج براي تهيه و تنظيم‌ي اين ماسك:تخم‌مرغ،دستمال كاغذي،يك ظرف‌ي كوچك،و يك حوله‌ي پاك.راهبرد:زرده و سفيده‌ي تخم‌مرغ را از هم غيروابسته نمائيد و چهره‌تان را بشوييد،‌ آن گاه رخ را كم آب فرماييد و لايه‌اي نازك از سفيده‌ي تخم‌مرغ را روي آن بماليد. در اينجا دو طريق موجود هست:
روي سفيده‌‌ي تخم‌مرغ كه روي فيس‌تان ميباشد، يك دستمال كاغذي قرار بدهيد و آن را به آرامي به طور‌تان بفشاريد،. اذن بدهيد لايه‌ي اوليه كم آب شود، آن‌گاه روي آن لايه‌‌ي ديگري از سفيده‌ي تخم‌مرغ بماليد. با انگشتان به آرامي روي آن ضربه بزنيد طوري كه دستمال‌ها حركت نخورد، آن گاه سو‌مين لايه را روي آن بماليد. هنگامي ماسك كم آب شد، فيس موقعيت عده‌شدگي پيدا مي‌نمايد. درحال حاضر دستمال‌ها را برداريد و به آرامي رخ‌تان را بشوييد. آن گاه آن را كم آب فرماييد و مرطوب‌كننده بزنيد.طرز ديگر اين ميباشد كه مي توانيد سواي به كارگيري از دستمال كاغذي ۳ تا ۵ لايه سفيده‌ي تخم‌مرغ را بعداز كم آب شدن هر لايه روي رخ بماليد، در شرايطي كه لايه‌ي پيشين كم آب نشده باشد، اين ماسك منفعت‌اي ندارد.

روغن گياهي يكي شايسته ترين مواد براي شادابي و لطافت پوست

۸۶ بازديد


روغن گياهي يكي شايسته ترين مواد براي شادابي و لطافت پوست ميباشد كه اشكال متفاوت آن به طور روغن گياهي سنتي و صنعتي در دسترس مردم قرار گرفته ميباشد. ما در‌اين نوشته‌ي علمي از روزنامه لادن به معرفي ۷ روغن گياهي موءثر در سالم پوست مي پردازيم.

بهترين ماسك صورت
شايسته ترين روغن‌ها براي شادابي پوست روغن‌هاي سنتي مي‌باشند كه مي بايست با دقت به دسته پوست «چرب، كم آب و يا اين كه عادي» تعيين شوند چون روغن‌هاي گياهي و مورد ها مصرف آن‌ها بسيار زياد و متنوع ميباشد و به كار گيري خطا از آنان ميتواند ضرروزيان‌توشه باشد.
شايسته ترين روغن‌ها براي پوست چربپوست چرب به جهت ترشح زياد چربي معمولا نسبت به پوست‌هاي كم آب و عادي بيش تر در معرض آلودگي، جوش و آكنه جاي دارد. براين اساس روغن‌هاي گياهي آيتم به كارگيري در‌اين مدل پوست با بقيه پوست‌ها مختلف ميباشد. در دست گرفتن چربي با روغن‌هايي كه سبوم و چربي پوست را در اختيار گرفتن مي نمايند به يار و همدم تطهير از عامل ها موءثر در نگهداري از پوست هاي چرب ميباشد.
با اعتنا به توضيحاتي كه داده شد و آلرژي پوست‌هاي چرب شايسته ترين روغن گياهي براي مراقبت از پوست مشتمل بر مورد ها تحت ميباشد:
روغن بادام
روغن نارگيل
روغن آفتاب‌گردان
شايسته ترين روغن‌ها براي پوست كم آببي آبي پوست معمولا به جهت تغيير و تحول فصل، بي آبي، اختلالات تيروئيد و يا اين كه قرار به دست آوردن در معرض فروغ خورشيد ميباشد. با محافظت روزمره و به كار گيري از مرطوب‌كننده‌هاي طبيعي و گياهي كه دربردارنده، ويتامين C، ويتامين A، ويتامين B6،E وB1 مي باشند مي‌اقتدار از پوست‌هاي كم آب نگهداري كرد.


همگي روغن‌هاي گياهي مي توانند براي پوست‌هاي كم آب گزينه استعمال قرار گيرند ولي شايسته ترين روغن براي پوست كم آب دربرگيرنده موردها تحت ميباشد:
روغن زيتون
روغن كنجد
روغن كرچك
روغن بادام
خاصيت اشكال روغن‌هاي گياهي براي پوستروغن زيتونروغن زيتون از ميوه زيتون به دست مي آيد كه دربردارنده ويتامين E و آنتي‌اكسيدان بوده و با خواص مرطوب‌كنندگي براي گونه هاي پوست موثر ميباشد. روغن زيتون را مي‌اقتدار براي معالجه بي آبي پوست، معالجه جوش رخ، تزكيه آرايش و پيرايش، خواص ضد چروك، معالجه آفتاب سوختگي، اسكراب طبيعي لب، معالجه كم آبي و پينه‌هاي كف پا، معالجه سياهي بدور ديده و… به كار گرفت.

لك هاي پوستي از كودكي تا بزرگساليبرخي ها ميگويند ككو مك پوست

۸۸ بازديد


لك هاي پوستي از كودكي تا بزرگساليبرخي ها ميگويند ككو مك پوست را زيباتر مينمايد و خيلي ها هم برعكس، اين لك هاي پوستي را دوست ندارند و با هر روش اي ميخواهند آنان را از صورتشان تميز نمايند.

بهترين ماسك صورت
پزشك احساني در رابطه اين لك ها توضيح مي‌دهد: لك و پيس در واقع لك هاي ناشي از آفتاب ميباشد كه مسائل ژنتيكي هم در توليد آن تاثير داراست. گهگاه كودك هاي خردسال را با لك و پيس ميبينيم و گهگاه هم اشخاص ميانسال و سالمند را، براين اساس مي قدرت اذعان كرد اين لك ها در سنين ذيل هم ممكن ميباشد ساخت شود كه به گفته اين كارشناس پوست و موي با ارتقاء سن و در اثر نوروفروغ خورشيد، تعداد آن‌ها بيش تر و رنگ شان هم پر رنگ خيس مي‌گردد. آنهايي كه لك هاي روي پوست شان را دوست ندارند، ميتوانند به ياري معالجه هاي دارويي و گاه ليزر و لايه برداري احوال بهتري توليد نمايند. اين عضو هيات علمي كالج ضمن بيان اين مقاله، خاطرنشان مينمايد: در حالتي كه كه معالجه هاي دارويي به‌اين اشخاص ياري نكند، از ليزر يا اين كه لايه برداري ياري مي‌گيريم تا نقص‌ شان برطرف شود.
 


آفتاب تقصير كار ميباشدآفتاب با تمامي خير هايش درصورتي كه مراقب نباشيم ميتواند تندرست مان را تهديد نمايد و افزون بر آن، از حيث زيبايي هم ايراد ساز شود. ساخت لك هاي پوستي ناشي از آفتاب يك كدام از همين موردها ميباشد كه پزشك معالج احساني در موردشان توضيح مي‌دهد: لك هاي ناشي از آفتاب معمولا در اثر ارتقاء سن ساخت و در حيطه پشت دست ها يا اين كه رخ و نصيب هايي از تن كه در معرض آفتاب جاي‌دارد، توليد ميگردد. او مي‌افزايد: اين لك ها، لك هاي قهوه اي كمرنگي ميباشد كه گهگاه نيز ممكن ميباشد بتدريج پر رنگ شود؛ اما اين لك ها خوش خيم بوده و خطري ندارد.
به گفته اين كارشناس پوست و گيسو، وجود چنين لك هايي صرفا از لحاظ زيبايي براي شخص خلل ساز خواهد شد و به همين عامل براي برطرف كردن شان نيز از معالجه هاي دارويي به كارگيري نمي‌شود. در صورتي‌كه كه شخص بخواهد اين لك ها را از در بين غالب شود، مي اقتدار آنها‌را سوزاند يا اين كه يخ زده كرد. لايه برداري و ليزر هم از ساير طرز هايي ميباشد كه به ياري آن مي اقتدار لك ها را از در بين پيروزي.
 
داروهايي كه پوست را لك مي‌كندبيماري ها و داروهايي يگانه هم مي‌تواند عاملي باشد براي توليد لك هاي پوستي. پزشك احساني در اين مورد ميگويد: مصرف بعضا داروها قادر است موجب بروز لك هاي پوستي شود و اين لك ها كه اكثر اوقات در پوست فيس موجود است، با روشنايي خورشيد پر رنگ خيس و اضافه خواهد شد. با جدا دارو اما اين لك ها تا حد متعددي بهبود مييابد و حتي ممكن ميباشد كمرنگ خيس و محو شود.
او با اشاره به بيماري هايي كه منجر ساخت لك هاي پوستي مي‌شود، توضيح ميدهد: برخي از بيماري هاي پوستي مانند «لكن پلان» نيز قادر است لك هايي در چهره يا اين كه نواحي ديگر تن ساخت نمايد. اين لك ها ممكن ميباشد قهوه اي و پهناور باشد و تعدادشان نيز قادر است ارتقاء يابد.
تغذيه درست هم از ساير عامل ها موءثر در مراقبت تندرست و شادابي پوست ميباشد و بدون شك، كمبود بعضي از مواد غذايي قادر است يكي كارداران ساخت لك هاي پوستي باشد. پزشك احساني دراين مورد ميگويد: ويتاميني كه كمبود آن در تن مي‌تواند موجب بروز لك هاي پوستي شود، ويتامين B12 ميباشد و معمولا بقيه مسائل تغذيه اي چندان نقشي در اين باره ندارد.

مرطوب كننده پوست

۵۹ بازديد


هر مدل پوستي در هر فصلي از سال نياز به مرطوب كننده مطلوب دارااست. با اين حالا، به كار گيري از مرطوب كننده ها نيز اصولي دارااست. اين شش پيشنهاد را به خيال و خاطر بسپاريد.
آيا شما هم پس از مراجعه به داروخانه براي به دست آوردن مرطوب كننده پوست تماما سرگردان ميشويد و نمي دانيد كه مي بايست كدام جنس را گزينش نمائيد؟ اين ايام روستا ها متاع گوناگون در داروخانه ها به فروش مي رسند و هركدام نيز داعيه مي نمايند كه بهتر از اشكال مشابهند.

بهترين ماسك صورت

مرطوب كننده پوست
البته با اينكه گزينش مرطوب كننده مطلوب براي پوست حقيقتا سرگردان كننده به لحاظ ميرسد، پيروي از يك سري پند بي آلايش مي‌تواند اين تعيين را به فعاليت بسيار راحتي تبديل نمايد. به گفته دكتر معالج مونيكا هالم، يكي متخصصان پر اسم و رسم پوست در نيويورك، اولي راهنماي شما اين ميباشد:«بيشتراز حد براي مرطوب كننده، پول خرج نكنيد!» تميز كننده ها و مرطوب كننده ها، مهم‌ترين توليدات براي محافظت از پوست مي باشند و اهميت ويژه اي براي قابل انعطاف كردن پوست كم آب دارا هستند.
طريق تلاش مرطوب كننده پوست براين اساس ميباشد كه رطوبت را در لايه بيروني پوست نگه ميدارد و رطوبت جانور در لايه هاي دروني پوست را به لايه بيروني مي كشاند. مهم‌ترين عناصري كه در ساخت مرطوب كننده ها استعمال مي گردند، وازلين، روغن مينرال، لانولين و دايمتيكون ميباشند. موادتشكيل دهنده مهمي مانند گليسيرين، پروپيلن گليكول، اوره و اشكال ويتامين ها، به جذب آب در لايه بيروني پوست امداد مي نمايند. به گفته پزشك معالج فرانچسكا فوسكو، يكي متخصصان پوست در شهر نيويورك و سخنگوي بنياد سرطان پوست، بعضا از مرطوب كننده هاي پوست نيز دربردارنده آلفا هيدروكسي اسيد(AHA) ميباشند كه لايه برداري سلول هاي مرده پوستي را انجام مي‌دهد. توليد ها دربردارنده آلفا هيدروكسي اسيد، يك كدام از شايسته ترين مورد ها براي اشخاصي مي‌باشند كه پوست خيلي كم آب دارا هستند.
1. به پنج عنصر اصلي تشكيل دهنده فرآورده توجه فرماييديافت كردن مرطوب كننده مطلوب براي پوست، به چنددفعه امتحان و اشتباه نياز دارااست. پس شكيبا باشيد و با دقت به راهنماهاي ذيل به خريد برويد. در صورتي هم به فيض دلخواه و مطلوب دست پيدا نكرديد، دفعه بعدي يك مال نو تعيين فرمائيد. در قدم اوليه بايستي به 5 عنصر تشكيل دهنده اوليه توجه فرماييد. فهرست موادسازنده تشكيل دهنده جنس را با توجه بخوانيد و مطمئن گرديد كه عنصرها فعال و مهم مانند لانولين، گليسيرين و وازلين در آن موجود هست. گليسيرين كمتر از لانولين سبب ساز برانگيختگي برخورد هاي آلرژيك ميگردد. متخصصان پوست معمولا تاكيد ميكنند كه محصول ها موسسه ها داراي اعتبار و دارنده تاييديه هاي لازم را تهيه و تنظيم نمائيد.

چين و چروك ها را از في مابين مي‌بردويتامين ها

۸۹ بازديد


• چين و چروك ها را از في مابين مي‌بردويتامين ها، مواد معدني و غذايي مو جود در زردچوبه منجر ميگردد اين چاشني خارق العاده، چين و چروك ها را پيش از فراگير شدن در كليه جاي فيس، از دربين غالب شود.

بهترين ماسك صورت
چين و چروك ها اكثر وقت ها به جهت كمبود بعضي مواد غذايي يا اين كه در برخورد به دست اندركاران التهاب زا ساخت مي‌شوند.
ولي زردچوبه در هر دو آيتم مفيد ميباشد و همين فرمان منجر مي‌گردد يك كدام از كرم هاي ضد چروك عالي طبيعي محسوب شود (مخصوصا زماني آن را با چيزي كه شرايط پودري ندارد تركيب نمائيد).
 
• بهبود آسيب ها را تسريع مينمايددر صورتيكه لك، خراش يا اين كه زخمي روي رخ تان داريد كه خوب نمي‌شود، زردچوبه معالجه آن ميباشد.
نتيجه ها مطالعه اي كه در سال ۲۰۱۵ فيس گرفت، كرم زردچوبه را موثرترين معالجه براي تسريع جراحت جراحي سزارين زنان معرفي كرد.
آسيب جراحي زنان آيتم مطالعه با به كارگيري از زردچوبه سريع خيس و با عواقب كمتر بهبود پيدا كرد.
اين نشان مي‌دهد زردچوبه ماده معالجه كننده قدرتمندي ميباشد.
 
• پوست چرب را متعادل مي‌نمايدغدد چربي ذيل پوست براي پرهيز از كم آب شدن پوست، چربي هاي طبيعي از خويش ترشح مي‌نمايند.
و با اين فعاليت منجر ميگردند لايه بيروني پوست مرطوب باقي مانده و رخنه‌ نخورد.
ولي در حالتي‌كه عمل اين غدد بيشتراز حد باشد پوست، چرب گرديده و سبب ساز ساخت جوش، آكنه، كه مي باشد و برخي خطاها پوستي ديگر ميگردد.
ماسك زردچوبه دراين باره به امداد پوست ميايد.
حاصل تحقيقي كه در سال ۲۰۱۲ منتشر شد، نشان بخشيد كه پوست بيماران بعداز چهار هفته مصرف كرم زردچوبه، به ندرت آغاز به تهيه و تنظيم ايجاد چربي طولاني تر ميكند.
اين تاثير چنان بود كه بعد از سه ماه مصرف كرم زردچوبه، ساخت چربي پوست اين اشخاص تا معيار قابل توجه۲۵ درصد كاهش پيدا كرد.
 
اشكال ماسك زرد رنگ چوبه براي معالجه آكنه و جوش فيس:پيش از مصرف هرگونه ماسك بر روي چهره و نواحي حساس تن، با ماليدن كمي يه خرده از آن بر روي پوست دست خويش به برهه زماني دست كم ۲۰ دقيقه، از نداشتن آلرژي نسبت به آن اطمينان نتايج فرماييد.
 
۱) ماسك زردرنگ چوبه و آرد نخود و گلاب براي جوش رمز سپيدزردچوبه دارنده خاصيت ضد عفوني حاذق ميباشد و همينطور به جهت خاصيت ضد التهابي كه دارااست ميتواند به معالجه آكنه و جوش فيس ياري دهد.
آرد نخود، چربي و روغن مازاد پوست را جذب كرده و تحت عنوان يك اسكراب ملايم به پاكسازي پوست رخ امداد ميكند.
گلاب تحت عنوان يك آبرسان طبيعي فعاليت كرده و پوست را هيدراته ميكند.