چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۰۳

ماسك‌هاي رخ كه در منزل با مواد دم‌دستي

۹۳ بازديد


براي حفظ از پوست چه مي بايست كرد؛ جز مراجعه به دكتر معالج شيوه هاي بهتر و معمولي‌تري هم مي باشد كه مي توانيد خودتان در منزل آن را به عمل بگيريد. تهيه و تنظيم اشكال ماسك‌هاي رخ كه در منزل با مواد دم‌دستي مي توانيد تهيه و تنظيم نماييد به شما امداد مي نمايد كه فارغ از صرف هزينه‌هاي زياد به تندرست پوست خودتان ياري فرماييد.

بهترين ماسك صورت
به نقل از اقتصادآنلاين به گزارش فراديد، به ظاهر هر شخصي چيزي كه تخت‌گاز چشم مي‌گردد چهره و پوست آن ميباشد. در نگاه نخستين شما به طور اشخاص نگاه ميكنيد و هر چه در پوستشان مخفي باشد با گاز چشم مي شود. خستگي، بيماري‌هاي پوستي، فشار‌هاي عصبي و وضعيت‌هاي شبيه اين‌ها را با‌گاز مي‌قدرت در فيس اشخاص روئت كرد. به همين عامل يك كدام از مهمترين بخش‌هاي تن آدم رخ و از تمامي مهم‌خيس پوست آن ميباشد. شما مي بايست براي تندرست پوستتان خيلي ظريف و با احتياط فعاليت فرماييد.
اما اين نكته در خانم‌ها شدت بيشتري دارااست، به عوارض زيبايي شناختي و ظاهري، خانم‌ها به پوستشان اهميت بيشتري مي دهند. براي داشتن پوستي سلامت و شاداب مي‌قدرت از گونه هاي كرم‌هاي طبابت و دارويي استفاده نمود، البته به غير از مراجعه به دكتر طرق بهتر و معمولي‌تري هم مي باشد كه ميتوانيد خودتان در منزل آن را به فعاليت بگيريد.گونه هاي ماسك‌هاي فيس كه در منزل با مواد دم‌دستي مي توانيد تنظيم نمائيد به شما ياري ميكند كه فارغ از صرف هزينه‌هاي زياد به سالم پوست خودتان امداد نماييد. در اينجا ما چندين مثال از اين ماسك‌هاي خانگي را برايتان مي آوريم.گونه هاي ماسك‌هاي عسلماسك عسل و آرد جو براي شادابي پوست چهرهيك قاشق غذاخوري عسليك قاشق غذاخوري آرد جويك قاشق چاي‌خوري پودر نعناعشير به مقدار كافيعسل و آرد و پودر نعناع را باهم تركيب نمائيد و يه خرده شير به آن طولاني تر فرمائيد تا موقعيت كش‌دار پيدا نمايد اعتنا نماييد كه خيلي رقيق نشود تا به راحتي از روي چهره نريزد. پس از شستشو شوي چهره موهايتان را كاملا عده فرمائيد و رخ و گردن خويش را ماسك بزنيد پس از نيم ساعت صورتتان را با آب ولرم بشوييد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.