دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۰۳

ماسك هاي طبيعي براي صورت و پوست

مقالات رسمي لوازم آرايش

ماسك هاي طبيعي براي صورت و پوست

۵۶ بازديد


ماسك فيس – ماسك هاي طبيعي بهترين ماسك فيس براي فيسماسك فيس – ماسك هاي طبيعي براي چهره – براي شادابي و تازگي پوست ماسك هاي متنوعي توصيه ميشود . پوست آدم ميتواند كم آب ، چرب و يا اين كه عادي باشد . ماسك هاي  بهترين ماسك صورت چهره، اساسا، وظيفه مراقيت و بازسازي پوست، لايه برداري هاي سطحي را بر عهده دارا مي باشند . حتي بخش اعظمي از ماسكها خاصيت درمانگري را نيز بر عهده دارا ميباشند . اين ماسك ها براي پوست هاي چرب، كم آب و حتي عادي به كار گيري ميگردند . بي ترديد از ماسك هاي طبيعي براي فضل و شادابي پوشت خويش استعمال نمائيد . درين متن ي علمي اشكال ماسك را در چنگ خواننده گان گذاشته ايم .
بهترينماسك صورت در نوشته‌ي‌علمي اي رويكرد و شيوه هاي نگهداري از پوست و موي و ناخن در فصل فصل زمستان را برايتان توضيح داده ايم كه مي‌توانيد از آن به كارگيري نمائيد .

گونه هاي ماسك فيس روشن كننده رنگ پوستماسك فيس روغن بادام ۱- روغن بادام ۳۰ گرم و گلاب ۳۰ گرم به نيز پا موم عسل به معيار ۱۰ گرم و ۱۰ گرم شير نارگيل را تركيب فرماييد . آنرا بر پوست نهاده و ماساژ دهيد تا جذب شود و معيار مقداري از ماده بر پوست بماند . سپس پوست را با آب ولرم بشوييد . گلاب منافذ پوست را گشوده مي‌كند و با ماساژ رخ چرك الود و آلودگي باطن منافذ بيرون مي ايد و اين پاكيزگي موجب صريح شدن پوست ميگردد . شير نارگيل و روغن بادام از ويتامين ها و مواد معدني موثر براي پوست مي‌باشند .ماسك چهره سفيده تخم مرغ۲- سفيده تخم مرغ را غيروابسته كرده و بر روي پوست بگذاريد . اجازه دهيد تا كم آب شود . از كلام زدن انقطاع خويش داري نماييد زيرا پوست سرتان را چروك مي‌كنيد . بعد از كم آب شدن يا اين كه چسبنده شدن سفيده، فيس را بشوييد اين ماسك بسيار روشن كننده و پر‌نور كننده ميباشد . در شرايطي‌كه از ماده لزج سفيده تخم مرغ خوشتان نمي ايد با نيز زن سفيده را نيز بزنيد تا كف كرده و از پياله غيروابسته نشود . آن گاه سفيده ي زده را بر پوست سرتان بگذاريد .ماسك صورت جو پرك۳- جو پرك رو در ماست يا اين كه شير يا اين كه شير كم آب به برهه زماني ۲ ساعت خيسانده و اين ماسك را بر پوست فيس بگذاريد . بعد از بيست دقيقه پوست فيس را به آرامي با آب ولرم بشوييد .ماسك صورت سيب زميني۴- سيب زميني را رنده كرده و اين ماسك را بر پوست صورت بگذاريد آن گاه از ۱۰ دقيقه فيس را با آب ولرم بشوييد .ماسك صورت حنا۵- حنا و ماست را تركيب كرده و به برهه زماني ۵ دقيقه بر پوست فيس بگذاريد . نگران نباشد ماست نميگذارد حنا به پوست شما رنگ دهد .
ماسك فيس براي پوست چرب۱- عسل و آبليمو و موز را تركيب فرمائيد و بر روي پوست قرار دهيد . اجازه دهيد تا مواد جذب پوست شوند آن گاه پوست را با آب ولرم شسته و كرم مرطوب كننده چاي سبز به پوست فيس بزنيد .۲-ماست ، آبليمو و عسل را ماسك كرده و بر پوست بگذاريد . آن گاه از ۱۰ دقيقه فيس را با آب ولرم بشوييد . ماسك آبليمو و عسل نيز بسيار مفيد و معالجه گر ميباشد .۳- پوست پرتقال را كم آب كرده پودر فرماييد و با ماست يا اين كه گلاب يا اين كه آب تركيب نماييد . ماسك را بر روي پوست گذارده و از كلام زدن دوري كنيد زيرا پوست چروك ميشود .۴- هرگونه ميوه ترش و داراي ويتامين سي نظير ليمو ترش پرتقال گوجه براي پوست چرب مفيد ميباشد . يكي گوجه خارجي را رنده نماييد . گاز استريل را حرفه كرده و گوجه رنده گرديده را بر روي گاز استريل بريزيد . سپس اين ماسك را از طرفي كه گوجه خارجي روي ان ميباشد بر روي صورت بگذاريد .۵- ليموي ترش جديد را به دو نيم كرده و بر روي پوست بكشيد بعداز يك دقيقه پوست فيس را بشوييد .۶- پودر نشاسته را در آب حل كرده و بپزيد زماني كرم نظير شد بر پوست نهاده و ماساژ دهيد . نگذارد نشاسته بر صورت كم آب شود . به هيچ تيتر كلام نزنيد . آن‌گاه از ۵ دقيقه ماساژ صورتتان را با آب ولرم و به آرامي بشوييد .

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.