چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۰۳

روغني براي جوانسازي پوست فيس

مقالات رسمي لوازم آرايش

روغني براي جوانسازي پوست فيس

۶۷ بازديد


روغني براي جوانسازي پوست فيسهمينطور ذيل ديده را پر‌نور مي نمايد.

بهترين ماسك صورت
روغن بادام يك مرجع بي نياز از ويتامين E ميباشد كه سبب كاهش چين و چروك هاي پوست مي گردد. به كارگيري از اين روغن در هنگام شب بعداز شستشوي فيس موثرتر ميباشد. به صورت متناوب ميتوانيد از اين روغن استعمال نمائيد و يا اين كه دست‌كم دو توشه در هفته به كارگيري فرمائيد.
روغن بادام دارنده خاصيت ضد باكتريايي ميباشد كه بازدارنده از رويش عفونت بر روي جوش يا اين كه جراحت مي‌گردد. همينطور رنگ جاي جراحت را نيز نادر مي‌نمايد. سبب برنا خيس شدن و محكم شدن پوست مي‌شود. براي رفع آفتاب سوختگي نيز مطلوب ميباشد.
به موارد ذيل دقت فرماييد :
روغن بادام شيرين براي پوست بي خطر ميباشد. ولي روغن به دست آمده از بادام تلخ در طبيعت سمي ميباشد و براي محافظت از پوست مطلوب وجود ندارد. براين اساس، مطمئن گرديد كه از روغن بادام شيرين به كارگيري ميكنيد.
روغن بادام براي كساني كه به آجيل و روغن هاي استخراج گرديده از آن‌ها حساسيت دارا هستند مطلوب وجود ندارد.
بعد از آنكه براي او‌لين توشه از اين روغن به كارگيري كرديد آن را در جاي بدون‌نور و خنك نگه داريد تا فاسد نشود.
در‌صورتي‌كه بر روي جامه بريزد جامه را لك مي نمايد.
روغن بادام را هم ميتوانيد به صورت بدون واسطه بر روي پوست به كارگيري فرمائيد وهم ميتوانيد با مواد ديگر ادغام نمائيد. براي استعمال بدون واسطه ، يك‌سري قطره از روغن در كف دست بريزيد و به آرامي آن را بر روي رخ و بقيه نقاط تن ماساژ دهيد. اذن دهيد كه روغن سبب ساز بهبود گردش خون در حوزه‌ اي باشد كه از روغن استعمال نموده ايد. همينطور مي‌توانيد آب ليمو را با روغن بادام تركيب فرماييد و براي معالجه كم آبي پوست و خارش و آكنه از اين تركيب به كار گيري فرمائيد.
همينطور بخوانيد :  تكنيك محافظت‌هاي زيبايي در خانهزيرا بادام مدام در دسترس ميباشد روغن بادام نيز در دسترس خواهد بود. اعتنا فرماييد كه كيفيت روغن بادام به كيفيت بادام بستگي دارااست به اين ترتيب همت نماييد كه از روغن بادام شيرين مرغوب براي نگهداري از پوستتان به كار گيري فرمائيد.
جزئيات طولاني تر در رابطه برنا سازي پوست فيس با يكسري طريق جادوييدرين نوشته ي علمي تعدادي شيوه موءثر براي برنا سازي پوست چهره و دوري از پيري پوست و نگهداري شادابي و تازگي پوست را جمع آوري نموده ايم. آرزو كه آيتم اعتنا تان قرار بگيرند. همراهمان باشيد.
هر چه سن فراتر مي‌رود، خطوط بيشتري در فيس ما هويدا مي گردد كه حتما براي اكثر وقت ها انسان‌ها چندان خوشايند وجود ندارد. هيچ‌كدام از ما دوست نداريم اثرات كهولت سن را در رخ يا اين كه ديگر اندام‌هاي بدنمان مشاهده كنيم. از اين رو بايستي به تفكر پيشگيري‌هايي باشيم كه تا حد قدرت اين فرآيند را به تاخير انداخته و براي دوران طولاني‌تري از طروات و صافي پوست خويش سود بگيريم. ولي مي بايست بدانيد كه برخي از چروك‌ها در فيض بالا رفتن سن توليد ميگردند و شماري ديگر از آن ها در فيض اثرات محيطي كه شخص در آن بومي ميباشد و سبك معاش وي پديدار مي گردند.
در هر چهره، با انجام بعضي كار‌ها و به كارگيري از بعضا از ماسك‌ها مي‌اقتدار از فرايند پيري بر فيس پيشگيري كرد. به همين خيال و خاطر ما به‌دنبال چند ماسك موثر و طبيعي را فراگيري داده‌ايم تا مبني بر دستورها درج شده آنان‌را به كار گيري نماييد و از اثرات اعجاز‌ آساي شان لذت ببريد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.