جمعه ۰۷ اردیبهشت ۰۳

گونه هاي ماسك زردچوبه براي پر‌نور خيس

۷۱ بازديد


نور و روشنايي خورشيد، آلودگي هوا، رژيم غذايي نامناسب و استرس از مهمترين علل تيره شدن پوست فيس و تن مي‌باشند.

بهترين ماسك صورت
ماسك زردچوبه يك كدام از شايسته ترين و اثر گذار ترين طريق هاي طبيعي و خانگي براي سپيد خيس شدن رنگ پوست چهره به حساب آورده مي شود.
ما در‌اين نوشته‌ي‌علمي از تارنما كوكا تماما خاصيت و نحوه تهيه و تنظيم گونه هاي ماسك زردچوبه براي پر‌نور خيس شدن پوست رخ را ارائه كرده ايم. با ما هم پا باشيد!
خاصيت زردچوبه براي سپيد و پر‌نور شدن پوستزردچوبه يك مخلوط كاركشته به اسم كوركومين داراست كه علت بخش اعظمي از خاصيت شگفت انگيز زردچوبه به حساب آورده مي شود؛ آنتي اكسيدان ها و كوركومين جان دار در زردچوبه با كاهش ايجاد ملانين، سبب پر‌نور خيس و سپيد خيس شدن پوست چهره و تن ميشوند.
علاوه بر اين ها زردچوبه دارنده خاصيت ضد ميكروبي و ضد التهابي حاذق بوده و به همين ادله قادر است به پر‌نور خيس و سپيد خيس شدن پوست ياري دهد.
شايسته ترين ماسك هاي زردچوبه براي سپيد شدن پوست رخدقت : پيش از مصرف هرگونه ماسك بر روي رخ و نواحي حساس تن، با ماليدن يه خرده يه خرده از آن بر روي پوست دست خويش به زمان دست كم 20 دقيقه، از نداشتن آلرژي نسبت به آن اطمينان نتيجه ها نمائيد.
1. ماسك زردچوبه و عسل براي پوست فيسزردچوبه به جهت مقادير بالاي كوركومين كه دارااست تحت عنوان يك طريق طبيعي براي پر‌نور خيس شدن پوست شناخته ميگردد.
عسل دارنده خاصيت ضد التهابي بوده كه سبب سپيد خيس و پر‌نور خيس شدن پوست فيس خواهد شد.
1 قاشق طعام خوري پودر زردچوبه و 1 قاشق طعام خوري عسل طبيعي را در يك ظرف با هم ادغام نمائيد و بر روي پوست چهره بماليد، بگذاريد 20 دقيقه بماند و آن گاه با آب گرم بشوييد و بر روي پوست كرم مرطوب كننده بماليد.
از اين ماسك يك توشه در روز استعمال نماييد تا در پهنا 1 ماه پوست شما پر‌نور خيس شود.
2. ماسك زردچوبه و ليمو ترشزردچوبه و ليمو يكي شايسته ترين ادغام ها براي پر‌نور شدن پوست ميباشند؛ زردچوبه به پوست نفوذ كرده و ملانين را تجزيه مي‌كند، آب ليمو ترش نو هم تحت عنوان دليل آبژاور كار مي‌كند.
در شرايطي كه پوست شما چرب باشد، ليمو ترش همينطور به كاهش چربي پوست ياري كرده و پوست را واضح خيس مي‌كند.
1 قاشق خوراك خوري پودر زردچوبه را با 2 قاشق طعام خوري آب ليمو ترش نو ادغام فرماييد و بر روي پوست چهره بماليد، بگذاريد 10 تا 15 دقيقه بماند و آن گاه با آب گرم خوب بشوييد.
اين ماسك را 2 تا 3 توشه در هفته استعمال فرماييد تا پوست شما پر‌نور خيس شود.
3. ماسك زردچوبه و عسل و آب ليمو ترشزردچوبه به جهت مقادير بالاي كوركومين كه داراست تحت عنوان يك شيوه طبيعي براي پر‌نور خيس شدن پوست شناخته ميشود.
عسل دارنده خاصيت ضد التهابي بوده كه سبب ساز سپيد خيس و پر‌نور خيس شدن پوست رخ خواهد شد.
آب ليمو ترش نو دربردارنده مقادير بالاي ويتامين C ميباشد كه به پاكسازي پوست فيس ياري كرده و با از دربين بردن سلول هاي مرده سبب ساز سپيد خيس شدن پوست ميشود.
در يك ظرف 2 قاشق خوراك خوري پودر زردچوبه را با دو قاشق خوراك خوري آب ليمو ترش نو و 2 قاشق خوراك خوري عسل طبيعي ادغام فرماييد و بر روي پوست رخ بماليد. بگذاريد 15 دقيقه بماند، آن‌گاه چهره خويش را با آب بشوييد.

خواص زردچوبه برای پوست

1-کاهش التهاب: ازجمله خواص زردچوبه برای پوست، می‌توان به کاهش التهاب‌های پوستی اشاره کرد. کورکومینوئیدها (ترکیبات فعال موجود در زردچوبه) در واقع همان اثر ضدالتهابی بالقوه برای پوست است. زردچوبه برای درمان التهاب ناشی از بیماری های پوستی مانند پسوریازیس مفید است و در بهبود مشکلات التهابی مانند خشکی پوست و اگزما مؤثر است.

2- خواص ضدباکتریایی: زردچوبه همچنین می‌تواند باکتری‌های موجود در پوست را از بین ببرد و از تجمع آنها روی پوست جلوگیری کند و مانع از ایجاد کیست‌های آکنه و عفونت‌های استاف میشود.

3- درمان آکنه: زردچوبه با خواص ضدالتهابی خود، می‌تواند در درمان جوش و آکنه های التهابی مؤثر باشد. همچنین زردچوبه می‌تواند جای جوش و آکنه را هم کاهش دهد. از زردچوبه می‌توان برای لایه برداری پوست استفاده کرد و بافت پوست را بهبود داد.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.