پنجشنبه ۰۶ اردیبهشت ۰۳

شفافيت، روشني و لك‌هاي پوست

مقالات رسمي لوازم آرايش

شفافيت، روشني و لك‌هاي پوست

۷۰ بازديد


شفافيت، روشني و لك‌هاي پوست يكي‌از مهم ترين عواملي كه شفافيت پوست را به همپا داراست خون تندرست در تن مي‌‌باشد. چشم مي‌‌شود كه اشخاصي كه دارنده اعتياد به اشكال مواد مخدر مي‌‌باشند دارنده پوست شفافي نمي‌‌باشند.

 

 

لذا او‌لين قدم در روشن سازي پوست تطهير خون مي‌‌باشد و همينطور دقت به خلط صفرا در تن مي‌‌باشد. بايستي بدين نكته اعتنا شود كه تطهير تن از صفراي زايد مي‌‌تواند به شادابي و تازگي پوست و همينطور كاهش زردي پوست نيز ياري دهد. ما مي‌‌بايست تحت عنوان درمانگر جهت پاك سازي صفرا از سه آن‌گاه در اختيار گرفتن ساخت صفرا، دفع صفراي زايد و معالجه توازن ساخت و دفع به مسئله نگاه كنيم. جهت در اختيار گرفتن ساخت صفرا، جلوگيري از ميل كردن غذاها و مواد خوراكي مانند غذاهايي با چاشني زياد، گونه هاي سس‌ها، مواد غذايي سرخ كردني، شكلات و غذاهاي فست فود و حاضري از پاراگراف بي آلايش‌ترين و كاربردي‌ترين طريق‌ها براي در دست گرفتن صفرا و بهبود علائم حساسيت ميباشد كه امروزه اين‌راه‌ها به وسيله بخش اعظمي از درمانگران طب امروزي نيز براي پيشگيري از عود كردن حساسيت‌ها و در دست گرفتن آلرژي به بيماران پيشنهاد مي‌‌شود.
نوشيدن آب انار و يا اين كه همينطور جوشانده عناب مي‌‌تواند به پاك سازي و تصفيه خون در تن ياري بسزايي نمايد. همينطور عواملي هم زيرا ارتقاء لايه شاخي و تجمع سلول‌هاي مرده در سطح پوست و عدم تعادل در تجديد بنا سلولي و… مي‌‌توانند سبب ساز كدر شدن و لك‌هاي پوستي مي‌‌گردد. در حين كدر شدن پوست مي‌‌بايست يك رژيم سرشار از ويتامين و اسيد‌هاي ميوه آيتم استعمال قرار گيرد. ميوه‌ها و ويتامين‌هاي آنان نقش بسزايي در گشوده‌گرداندن شفافيت به پوست دارا هستند.
يكي‌از ديگر از طريق‌هاي اصلاحي جهت شفافيت و كمرنگ و از في مابين بردن لك‌هاي پوستي، استعمال از لايه‌بردارها مي‌‌باشد. يك لايه‌بردار بي آلايش ولي در عين درحال حاضر بسيار عملي براي اين مورد ها استعمال آرد باقالي مي‌‌باشد. قطره‌قطره شير را به يك قاشق مرباخوري آرد باقالي به ياروهمدم نصف قاشق غذاخوري پودر كتيرا بيشتر نماييد. زمانيكه به قوام يك ماسك رسيد اين ماسك را بر روي تمام نواحي پوست مي‌‌بايست گذاشت. اين عمل مي‌‌بايست از روزگار معدود مانند ۱۰ دقيقه استارت گردد و به مرور زمانه زمانه ماسك‌گذاري ارتقا يابد تا حدود ۳۰ دقيقه رسد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.