چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۰۳

ماسك فيس بايستي رطوبت مايحتاج

مقالات رسمي لوازم آرايش

ماسك فيس بايستي رطوبت مايحتاج

۷۰ بازديد


ماسك فيس بايستي رطوبت مايحتاج را به آن بازگرداند. در شرايطي كه پوست مبتلا قرمزي يا اين كه التهاب گرديده باشد، ماسك بايستي با انگيزه التيام دادن التهاب در حيث گرفته شود.

بهترين ماسك صورت
به نقل از اقتصادآنلاين به گزارش نبض ما، در حالتي‌كه پوست بيش تر از حد چرب باشد يا اين كه منافذش مسدود گرديده باشند، ماسك چهره قادر است ناخالصي ها را از پوست خارج بياورد.
استعمال از ماسك فيس در برنامه هاي ماهر نگهداري از پوست فيس، بعداز اين فرآيند قرار ميگيرد؛ پاك سازي، باز نگري شرايط پوست، لايه برداري، از في مابين بردن عنصرها زائد و ماساژ. ماسك رخ اين توان را داراست كه موقعيت يگانه پوست شما يا اين كه برخي از اشتباهات پوستي را معالجه نمايد. در صورتيكه پوست شما كم آب يا اين كه خشك باشد،
كلاً، ماسك فيس مي بايست ميان ۱۰ تا ۱۵ دقيقه روي چهره باقي بمانند و معمولا دربردارنده عناصري مانند آلوئه ورا، جلبك دريايي، چربي هاي ضروري، روغن هاي ماساژ، گياهان دارويي و ويتامين ها مي باشند. بعداز انتها وصال كار ماسك، اين ادغام بايستي از روي پوست چهره زدوده شود تا كار هاي بعدي مقدمه شوند.
اين كار ها مشتمل بر به كارگيري از تونر، سرم، مرطوب كننده، كرم ديده، بالم لب و كرم ضدآفتاب ميباشد. با اين پيشگفتار، شما‌را با ۵ ادله به كار گيري از ماسك فيس و تاثير مثبت آن بر شادابي پوست آشنا مي‌كنيم و نگاه گذرايي هم بر مرحله به مرحله به كار گيري صحيح از ماسك فيس مي اندازيم.
قدم ۱: در‌صورتي‌كه قصد داريد از ماسك چهره به كارگيري فرمائيد، ابدا نبايد نگران آلوده و كثيف كاري هاي آن باشيد، براين اساس، خرقه هايي بپوشيد كه آلوده و كثيف شدنشان اهميتي نداشته باشد يا اين كه مطلقا موهايتان را طوري ببنديد كه روي صورتتان نريزند. با اين هم اكنون، شايسته ترين عمل اين ميباشد كه از ماسك رخ در وان گرمابه استعمال فرماييد.
قدم ۲: قبلي از استعمال از ماسك، قطعا صورتتان را به نيكي منزه فرمائيد تا اثربخشي ماسك را به حداكثر برسانيد، بدين ترتيب از تميز كننده هاي روزانه براي از در ميان بردن آلودگي ها، چربي ها و مواد آرايشي ياري بگيريد.
قدم ۳: هم دست ها و هم پوست فيس بايستي پاره اي مرطوب باشند. علاوه بر اين، به هيچ عنوان ماسك را در حوزه‌ ديده ها پخش نكنيد ماسك را علاوه بر نقاط مهم چهره، به پوست گردن هم انتقال بدهيد. اكثري از اشخاص معمولا پوست گردن را فراموش مي نمايند، درحالي كه مي بايست بازدارنده چروكيدگي پوست گردن شد.
قدم ۴: براي همت مناسب ماسك مي بايست در بين ۱۰ تا ۱۵ دقيقه طاقت نماييد. براي كسب كليه فوايد ماسك هم تمام راهبرد هاي موردنياز ماسك بايستي بدون شوخي گرفته شوند.
قدم ۵: هنگام برداشتن ماسك رخ بايستي با اعتنا كار نمائيد و به هيچ وجه به پوست فشار نياوريد. به كار گيري از آب و يكپارچه يا اين كه حوله قابل انعطاف يا اين كه ليف قابل انعطاف براي تزكيه ماسك، شايسته ترين فعاليت ميباشد. در غايت هم فيس را با به كارگيري از حوله اي پاك كم آب نمائيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.