چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۰۳

تنظيم ماسك

مقالات رسمي لوازم آرايش

تنظيم ماسك

۸۹ بازديد


براي تنظيم ماسك با اين دو ماده، يكي سفيده تخم‌مرغ را از زرده جداگانه كرده و با يك قاشق زردچوبه مخلوط فرمائيد. تركيب را تماماً به هم بزنيد تا يك خمير يكنواخت بدست آيد. بعد از آن با يك برس روي پوست بماليد و با يك تكه دستمال كاغذي بپوشانيد.

بهترين ماسك صورت

از دست ندهيدترامپ گشوده هم سوژه فضاي مجازي شد +عكسماجراي بهره يك ميليوني بانكي از بها خودرو چه ميباشد؟فيلم: مبادرت وحشيانه تفنگدار آمريكايي در يك دبيرستانغلظت گوگرد بنزين در تهران ۳ برابر حد مجاز ميباشد+نمودارخدمت سبك معاش فردا: ماسك‌هاي رخ عموماً به عوارض مختلفي تهيه و تنظيم ميشوند. برخي اشخاص از ماسك‌ها براي ساخت شم شادابي و برنا شدن پوست استعمال ميكنند. برخي ديگر درپي معالجه لكه‌ها و جاي جوش‌ها ميباشند. جمع‌اي از ماسك‌ها براي آبرساني يا اين كه تهيه چربي پوست به كارگيري مينمايند و توده‌اي ديگر هم در پي تسكين بخشيدن به التهابات مي باشند كه ريشه اكثري از غم‌هاي پوستي ميباشد. البته در حالتي‌كه شما در ادامه ماسكي مي‌باشيد كه همگي اين خصوصيت‌ها را با هم داشته باشد، صرفا كافي ميباشد سراغ فريزر برويد و يكسري عدد تخم‌مرغ برداريد! پيرو اين مقاله را به گزارش روزنامه ستاره بخوانيد.


ماسك سفيده تخم مرغ براي شادابي و برنا شدن پوست


توصيه امروز
yektanet-logo-signبا اسنپ‌فود از رستوران كلبه كباب آنلاين توصيه بده!با اسنپ‌فود از رستوران كلبه كباب آنلاين پيشنهاد بده!
خاصيت سفيده تخم‌مرغ در يك نگاه
سفيده تخم‌مرغ از ديد فيزيولوژي به آن نصيب از تخم‌مرغ گفته ميگردد كه غيربارور ميباشد و براي حفظ از زرده يا اين كه به عبارتي جنين تخم‌مرغ در لحاظ گرفته شده‌است. اين ماده در حين زمان پرورش رويان، مواد مفيد موردنياز آن را تأمين مي‌نمايد و بدين ترتيب سرشار از ويتامين‌ها، مواد آلي و معدني ميباشد. سفيده تخم‌مرغ نسبتاًً فاقد چربي و كربوهيدارت ميباشد و از ديد كارشناسان علم ها تغذيه، بها غذايي بالايي دارااست. مهمترين خصوصيت سفيده كه سبب ساز گرديده تحت عنوان يك ماده اثرگذار براي معالجه اشتباهات پوستي استعمال شود، خواص قابض بودن آن ميباشد. قابض بودن بدين معنا ميباشد كه التهاب و قرمزي را كاهش ميدهد و در فيض منجر مسدود شدن منافذ پوست هم ميگردد. اين ماده همينطور آنتي‌باكتريال ميباشد و به همين برهان بروز جوش‌هاي پوستي را كاهش مي دهد. از طرفي سفيده تخم‌ مرغ تحت عنوان يك ماده لايه‌بردار هم شناخته ميشود. به اين ترتيب برطرف كردن لكه‌ها و تيرگي‌ها و پر‌نور كردن پوست از ساير مزاياي استعمال از ماسك سفيده تخم‌ مرغ ميباشد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.