چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۰۳

ماسك ها براي برنا سازي

مقالات رسمي لوازم آرايش

ماسك ها براي برنا سازي

۶۷ بازديد


 سود ي ماسك ها براي برنا سازي رخ و شاداب كردن آن بر هيچ كسي پوشيده وجود ندارد. كليه ي خانم ها عملكرد مي‌كنند در هفته دست كم يكبار از ماسك ها استعمال نمايند. ولي مي بايست مراقب ماسك هاي خانگي هم بود و همت نمائيد كه هر پيشنهادي كه براي تصحيح كردن ماسك به شما داده ميگردد را به كارگيري نكنيد. چه بسا سبب ساز تشديد جوش چهره مي شود.

بهترين ماسك صورت
بخش اعظمي از ما اين ورژن‌ها را تجربه و حتي به د‌وستان‌مان نيز سفارش كرد‌ه‌ايم البته حقيقت اين ميباشد كه اكثري از ما هنوز نمي‌د‌انيم كه‌اين طريق‌ها تا چه اند‌ازه اثرگذار ميباشد و ابدا آيا عوارضي به يار و همدم د‌ارد‌ يا اين كه خير؟ به همين مراد سراغ پزشك سايه علمداري كارشناس پوست و گيسو رفتيم تا زواياي متعدد مصرف ماسك‌ رخ را باز بيني كنيم.
 
در مصرف ماسك‌ چهره زياده‌روي نكنيد!ماسك‌‌هاي مرطوب‌كننده بايستي دو توشه در هفته به كارگيري شوند، ولي در صورتيكه در آب و هوايي خيلي گرم، سرد يا اين كه كم آب معاش مي‌‌نمائيد و پوست‌تان كم آب شده‌است مي بايست از ماسك‌ رخ مرطوب‌كننده به‌طور روزمره به كار گيري نمائيد.
درباره با ماسك‌‌هاي پر‌نور‌كننده پوست بايستي به‌اين نكته اعتنا كرد كه‌اين ماسك‌ رخ دربردارنده مواد لايه‌‌بردار و ملتهب‌‌كننده مي باشند كه به كارگيري بيشتراز حد از آنان مي‌‌تواند مُضر باشد. در زمينه ي ماسك‌‌هاي تميز‌‌كننده هم بايستي بيان كرد به كار گيري بيشتراز اندازه مي‌‌تواند به پوست زخم برساند.
مراقب ماسك‌ها‌ي خانگي باشيد!اكثر وقت ها در جرايد يا اين كه رسانه‌ها‌ فرمول‌ها‌ي گوناگون و گاه خيره كننده و غريب و به دور از فرضي به‌تيتر ماسك‌ چهره مقوي يا اين كه حافظ گونه هاي پوست مشاهده مي شود كه با تركيبي از ميوه‌ها‌ يا اين كه عطرها يا اين كه داروهاي عطاري سعي بر كاستن چربي پوست و بهبود بخشيدن به موقعيت ظاهري آن دارا‌هستند البته مي بايست بدانيد كه ماسك گذاشتن و نگهداري از پوست چرب كاري تخصصي ميباشد كه بهتر ميباشد بوسيله دكتر خبره و متبحر، كارمندان فراگيري‌چشم و در مركزها درماني داراي اعتبار و دارنده صلاحيت صورت پذيرد.
متاسفانه روزمره اشخاص متعددي به‌استدلال بروز عكس العمل‌ها‌ي آلرژيك و حتي عفوني در اثر انجام مداخلات نابه‌جاي محافظت از پوست و به كار گيري از ماسك فيس به پزشكان مراجعه مي كنند كه گاه به معالجه‌ها‌ي طولاني و پرهزينه‌اي نياز دارا هستند. 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.