چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۰۳

لكه هاي پيري

مقالات رسمي لوازم آرايش

لكه هاي پيري

۶۶ بازديد


آن لكه هاي قهوه‌اي و صافي كه با اسم لكه هاي پيري شناخته مي شوند (به آنها لكه هاي كبدي هم مي گويند) و با بالا رفتن سن روي دست‌ها، گردن، و رخ‌تان استارت در ظاهر شدن مي‌نمايند، در واقع بر اثر پيري توليد نمي شوند بلكه به خيال و خاطر جراحت‌هاي آفتاب كه طي ساليان انباشته شده ميباشد ساخت مي گردند. اين لكه ها در اشخاصي كه پوست پر‌نور دارا هستند و بيش‌خيس از سولاريوم به كار گيري ميكنند يا اين كه روزگار متعددي را پايين فروغ آفتاب سپري مي كنند.

بهترين ماسك صورت 
۱۴ معالجه خانگي رفع لكه هاي پيري كه اعجاز مي كندادله ظهور لكه هاي پيري هر چه باشد، با وجود آن‌كه خطرناك نيستند، ممكن ميباشد منجر شوند پيرتر به حيث برسيد، و به همين خيال و خاطر اشخاص متعددي درپي شيوه هاي برطرف كردن آنها مي‌باشند.
چندين شيوه طبي موجود است كه مي توانند لكه هاي پيري را معالجه نمايند، با اين اكنون علاوه بر ارزش گزاف، هر يك از آنها اثرات جانبي و اشتباهات خويش را دارا‌هستند.اين طرز‌ها دربرگيرنده ليزردرماني سلول‌هاي توليدكننده‌ي ملانين؛ درم‌ابريژن،‌ كه لايه‌ي فرنگي پوست را مي‌سابد و اذن مي دهد پوست تازه به جاي آن پرورش نمايد؛ لايه‌برداري‌هاي شيميايي كه تا حد متعددي مانند درم‌ابريژن كار ميكنند، ولي لايه‌ي فرنگي پوست را مي‌سوزانند، و كرايوسرجري كه لكه‌هاي پيري را با نيتروژن مايع يخ زده مي نمايد.
به جاين طرز‌ها، چرا يكي ۱۴ معالجه خانگي فوق‌العاده‌اي را آزمون نمي كنيد كه ظهور لكه هاي پيري را كاهش ميدهند ـ معدود‌هزينه ميباشند و اثرات جانبي و مشكلي ندارند.
۱. سركه‌ي سيباز آن‌جايي كه سركه‌ي سيب به طور طبيعي دربردارنده آلفاهيدروكسي اسيدها ميباشد، مثل كرم‌هاي گران قيمت ضدپيري كه به پر‌نور شدن لكه هاي پيري امداد مي نمايند، لايه‌برداري عالي براي پوست ميباشد. قبلي از خواب تنها مقداري از آن را روي حيطه‌ي موردنظر بزنيد و بگذاريد تا صبح بماند. براي آن‌كه پوست‌تان بيشتراز حد كم آب نشود، ميتوانيد پاره اي روغن زيتون را با ان مخلوط نماييد. اين فعاليت را هر روز و به دوران سه الي ۴ هفته انجام دهيد، تا تفاوت‌هاي چشمگيري ملاحظه كنيد.
ميتوانيد اين معالجه را با افزودن ترب كوهي موثرتر فرماييد، صرفا مخلوط كردن آنها دوران بيش‌تري مي برد. براي اين عمل، يك تكه‌ي ۴-۵ اينچي ترب كوهي را به نيكي رنده و آن را به سركه‌ي سيب طولاني تر نماييد. آنان را خوب تركيب نمائيد، و بگذاريد دو هفته بماند. بعداز دو هفته، تركيب را به نيكي حركت دهيد و آن‌گاه سركه را صاف كرده و در يك بطري دردار بريزيد. ورزي يك يا اين كه دو توشه اين سركه را به لكه هاي پيري بزنيد تا به فيض‌ي دلخواه برسيد.
يادتان باشد تجربه‌ي پاره اي قرمزي و سوزش ابتدا فعاليت معمولي ميباشد، مثل تونرهايي كه از فروشگاه ميخريد. البته در حالتي كه سوزش شديد بود استعمال از ان را ادامه ندهيد، يا اين كه از محلول رقيق گرديده با آب به كار گيري فرمائيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.