پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۰۳

يك روز مالامال استرس را در دفتر خويش سپري كرده‌ايد و حس ميكنيد پوستتان كدر و بي رمق شده‌است؟

۷۲ بازديد

يك روز مالامال استرس را در دفتر خويش سپري كرده‌ايد و حس ميكنيد پوستتان كدر و بي رمق شده‌است؟
شايسته ترين چاره از حيث ما كاوش در فريزر منزلتان ميباشد تا ماسكي مطلوب پوستتان سواي هزينه‌هاي گزاف تهيه و تنظيم فرماييد. براي يافت كردن ماسك مطلوب حالت پوستتان اين مقاله از زيباشين را مطالعه فرماييد.

بهترين ماسك صورت 
1.ماسك فيس خانگي با عسلماسك آبرسان كاكائومخلوط سه ماده بسيار موءثر درين ماسك به آبرساني و شفافيت پوست شما ياري مي‌نمايد. آووكادو،‌ كاكائو دربردارنده آنتي اكسيدان و قابل انعطاف كننده كننده پوست ميباشد و عسل ضد باكتري و ضد التهاب ميباشد.
طريق تهيه و تنظيم و مصرف:
يك چهارم آووكادو را در يك ظرف كوچك بگذاريد.يك قاشق غذاخوري پودر كاكائو و يك قاشق غذاخوري عسل را با هم تركيب نمائيد.ماسك را به پوست منزه و كم آب خويش بماليد و 10 دقيقه حوصله فرماييد.فيس خويش را با آب گرم بشوييد و از مرطوب كننده منحصر به فرد خويش به كارگيري نمائيد.كاكائو دربردارنده آنتي اكسيدان و قابل انعطاف كننده كننده پوست ميباشد
ماسك عسلعسل طبيعي ضد باكتري ميباشد كه مبنا اصلي ماسك‌هاي ضد آكنه ميباشد. اين ماسك بي نياز از ويتامين B ميباشد و پوست شمارا آهسته مي نمايد.
نحوه تنظيم و مصرف:
يك فنجان چاي بابونه را با دوتا چاي انبان‌اي تنظيم نمائيد و اذن دهيد تا تماما خنك شود.در يك ظرف، يك قاشق غذاخوري عسل و يك قاشق چاي‌خوري خمير ترش را ادغام فرمائيد.به مقدار كافي چاي بابونه را باطن ظرف بريزيد تا موقعيت خميري پيدا نمايد.لايه ظرافت از ماسك را روي چهره نهاده و ۲۰ دقيقه طاقت نمائيد.در آخر رخ خويش را بشوييد و از مرطوب كننده منحصربه‌فرد خويش استعمال فرماييد.(فوايد و نحوه تهيه و تنظيم ماسك عسل)
ماسك ناشتايياين ماسك سبب وقار و كاهش چربي پوست شما مي شود و دربرگيرنده جو دوسر، زرده تخم مرغ، عسل و روغن زيتون ميباشد.
نحوه تنظيم و مصرف:
زرده تخم مرغ، يك قاشق غذاخوري عسل و يك قاشق غذاخوري روغن زيتون را با نصف فنجان بلغور جو دوسر ادغام نماييد.مواد را خوب ادغام نمائيد و 15-20 دقيقه طاقت نماييد.چهره خويش را با آب گرم شسته و آن گاه از مرطوب كننده استعمال فرماييد.ماسك جو دوسر، زرده تخم مرغ، عسل و روغن زيتون ميباشد.
ماسك مركبات و عسلاين ماسك بر پايه ي عسل مركبات ميباشد و پوست شما‌را شاداب و براق ميكند.
طريق تهيه و تنظيم و مصرف:
سه قاشق غذاخوري آب پرتقال را با يك چهارم فنجان عسل مخلوط فرماييد.تركيب را به آرامي روي رخ خويش بماليد و ۱۵ دقيقه صبركنيد.فيس خويش را با آب ولرم شسته و سپس مرطوب كننده بزنيد.ماسك تغذيه كننده و آبرسانآووكادو سبب آبرساني به پوست گرديده و شير پوست را لايه برداري و پر‌نور ميكند.
طرز تهيه و تنظيم و مصرف:
نصف آووكادوو، ۱ قاشق غذاخوري عسل، يه خرده سبوس جو و ۳ قاشق غذاخوري شير را با هم تركيب فرماييد.۱۵ دقيقه شكيبايي فرمائيد و چهره خويش را بشوييد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.