پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۰۳

اعجاز مواد طبيعي در معالجه ككو مك

مقالات رسمي لوازم آرايش

اعجاز مواد طبيعي در معالجه ككو مك

۸۰ بازديد


اعجاز مواد طبيعي در معالجه ككو مك3.سركهسركه يكي همه گيرترين داروهاي خانگي براي از در بين بردن لكه هاي فيس ميباشد. استعمال ار آن بسيار سهل و آسان ميباشد.1 قاشق غذاخوري سركه سيب را در 2 ليتر آب رقيق نماييد. با استعمال از يك تكه پنبه آن را روي چهره خويش بماليد. هر شب براي چند هفته به كارگيري نماييد و حاصل را ملاحظه كنيد. 4. برگ پهنبرگ ها نيز ميتواند به شما در از در ميان بردن لك ها ياري دهد. 200 ميلي ليتر از برگ چاي را تهيه و تنظيم نماييد.به آساني 1 ليتر آب را جوش داده و بعداز فراهم شدنش، آب جوش را باطن يك فنجان بريزيد و 2 قاشق غذاخوري برگ طولاني تر فرمائيد.اذن دهيد براي مقطع 20 دقيقه بماند، فشار دهيد و با به كارگيري از يك تكه پنبه به طور خويش بزنيد.

بهترين ماسك صورت
گونه هاي لك پوستي و معالجه آن5.ليموآب ليمو پوست را پر‌نور مينمايد و آن را براق ميكند. آن را به آرامي در نقاط گزينه نظرتان ماساژ دهيد. در رخ به كارگيري در شب، اطمينان نتايج فرمائيد كه در شب روي صورتتان باقي‌مانده باشد. و وقتي كه در معرض نوروروشنايي آفتاب قرار بگيريد، آن را بعداز 20 دقيقه با آب گرم بشوريد.با يك تكه پنبه روي رخ بگذاريد و بگذاريد براي 15-20 دقيقه بماند. آن را با آب گرم بشوييد، و آن را مي‌توانيد در زمان روز استعمال فرمائيد و يا اين كه يراي شب انجام دهيد.10.موزموز دارنده خصوصيت هاي پر‌نور كننده پوست ميباشد. شما ميتوانيد يك ماسك چهره را به آساني با فشار دادن 1 موز با يك چنگال و تركيب كردن آن با ليمو به كارگيري نماييد. آن را براي 20 دقيقه نگه داريد و آن گاه با آب بشوييد. ميتوانيد آن را چهار توشه در هفته انجام دهيد.
شايسته ترين ماسك ها براي از در ميان بردن لكه هاي پوستي11.جوتحت عنوان يك تونيك لكه منزه كن، از 100 گرم جو و 1 ليتر آب به كار گيري فرمائيد. تركيب را روي چهره خويش به بازه 30 دقيقه به كار گيري نمائيد. علاوه بر اين مي‌توانيد جو را له نمائيد و دانه هاي جو را با يك دستمال كاغذي بر روي بخش ها متفاوت صورتتان قرار دهيد. شما مي‌توانيد از اين دو توشه در روز به كارگيري فرمائيد.13.پاپاياپس از مصرف يك پاپاياي خوشمزه، هسته اش را قطعا نگه داريد. از نصيب داخلي هسته براي ماليدن به پوست صورتتان براي از در بين بردن لكه ها اسفاده فرماييد. با اين عمل پوست صورتتان را نوسازي و از پيري پوست دوري مي نمايد.
براي رفع لك هاي تيره روي پوست چه كنيم14.جعفرياين گياه دارنده خواص پر‌نور كنندگي ميباشد و براي پاك كردن هر گونه لك مطلوب ميباشد. يكسري جعفري را خرد فرمائيد و آن را مستقيما با يك در ناحيه مجروح اعمال نماييد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.