پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۰۳

ماسك فيس

مقالات رسمي لوازم آرايش

ماسك فيس

۶۵ بازديد


ماسك فيس – ماسك هاي طبيعي براي چهرهماسك فيس – ماسك هاي طبيعي براي چهره – براي شادابي و تازگي پوست ماسك هاي متنوعي پيشنهاد ميشود. پوست آدم ميتواند كم آب ، چرب و يا اين كه عادي باشد. ماسك هاي فيس، در اصل، وظيفه مراقيت و نوسازي پوست، لايه برداري هاي سطحي را بر عهده دارا‌هستند. حتي بخش اعظمي از ماسكها خواص درمانگري را نيز بر عهده دارا‌هستند. اين ماسك ها براي پوست هاي چرب، كم آب و حتي عادي استعمال ميشوند. قطعا از ماسك هاي طبيعي براي وقار و شادابي پوشت خويش استعمال نماييد. درين نوشته‌علمي گونه هاي ماسك را در دست خواننده گان نهاده ايم .

بهترين ماسك صورت
در نوشته ي علمي اي خط مش هاي حفظ از پوست و موي و ناخن در فصل زمستان را برايتان توضيح داده ايم كه ميتوانيد از آن استعمال فرمائيد.


اشكال ماسك چهره پر‌نور كننده رنگ پوستماسك فيس روغن بادام ۱- روغن بادام ۳۰ گرم و گلاب ۳۰ گرم به همدم موم عسل به معيار ۱۰ گرم و ۱۰ گرم شير نارگيل را ادغام فرماييد. آنرا بر پوست گذارده و ماساژ دهيد تا جذب شود و معيار يه خرده از ماده بر پوست بماند. بعد پوست را با آب ولرم بشوييد. گلاب منافذ پوست را گشوده مينمايد و با ماساژ چهره چرك آلود و آلودگي داخل منافذ خارج مي ايد و  اين پاكيزگي موجب واضح شدن پوست ميشود. شير نارگيل و روغن بادام از ويتامين ها و مواد معدني موثر براي پوست مي باشند.
ماسك چهره سفيده تخم مرغ۲- سفيده  تخم مرغ را غيروابسته كرده و بر روي پوست بگذاريد. اذن دهيد تا كم آب شود. از سخن زدن مستقل خويش داري فرماييد چون پوست سرتان را چروك ميكنيد. بعداز كم آب شدن يا اين كه چسبنده شدن سفيده، چهره را بشوييد اين ماسك بسيار واضح كننده و پر‌نور كننده ميباشد. در حالتي‌كه از ماده لزج سفيده تخم مرغ خوشتان نمي ايد با هم زن سفيده را هم بزنيد تا كف كرده و از پياله مستقل نشود. آن‌گاه سفيده ي زده را بر پوست سرتان بگذاريد.
ماسك رخ جو پرك۳- جو پرك رو در ماست يا اين كه شير يا اين كه شير كم آب به دوران ۲ ساعت خيسانده و اين ماسك را بر پوست رخ بگذاريد. بعد از بيست دقيقه پوست رخ را به آرامي با آب ولرم بشوييد.
ماسك فيس سيب زميني۴- سيب زميني را رنده كرده و اين ماسك را بر پوست رخ بگذاريد بعد از ۱۰ دقيقه چهره را با آب ولرم بشوييد.
ماسك رخ حنا۵- حنا و ماست را ادغام كرده و به زمان ۵ دقيقه بر پوست رخ بگذاريد. نگران نباشد ماست نميگذارد حنا به پوست شما رنگ دهد.
 
ماسك فيس براي پوست چرب۱- عسل و آبليمو و موز را ادغام فرمائيد و بر روي پوست قرار دهيد. اذن دهيد تا مواد جذب پوست شوند بعد پوست را با آب ولرم شسته و كرم مرطوب كننده چاي سبز به پوست چهره بزنيد.
۲-ماست ، آبليمو و عسل را ماسك كرده و بر پوست بگذاريد. بعداز ۱۰ دقيقه چهره را با آب ولرم بشوييد. ماسك آبليمو و عسل هم بسيار اثر گذار و معالجه گر ميباشد.
۳- پوست پرتقال را كم آب كرده پودر فرمائيد و با ماست يا اين كه گلاب يا اين كه آب تركيب نماييد. ماسك را بر روي پوست گذارده و از صحبت زدن خودداري كنيد زيرا پوست چروك ميشود.
۴-  هرگونه ميوه ترش و دارنده ويتامين سي مانند ليمو ترش پرتقال گوجه براي پوست چرب اثر گذار ميباشد . يكي گوجه خارجي را رنده فرماييد. گاز استريل را رشته كرده و گوجه رنده گرديده را بر روي گاز استريل بريزيد. آنگاه اين ماسك را از طرفي كه گوجه خارجي روي ان ميباشد بر روي فيس بگذاريد.


 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.