چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۰۳

ماسك هاي طبيعي براي فيسماسك فيس

مقالات رسمي لوازم آرايش

ماسك هاي طبيعي براي فيسماسك فيس

۶۸ بازديد


ماسك فيس – ماسك هاي طبيعي براي فيسماسك فيس – ماسك هاي طبيعي براي رخ – براي شادابي و تازگي پوست ماسك هاي متنوعي سفارش ميشود. پوست آدم ميتواند كم آب ، چرب و يا اين كه عادي باشد. ماسك هاي چهره، اساسا، وظيفه مراقيت و مرمت پوست، لايه برداري هاي سطحي را بر عهده دارا هستند. حتي بخش اعظمي از ماسكها خواص درمانگري را نيز بر عهده دارا‌هستند. اين ماسك ها براي پوست هاي چرب، كم آب و حتي عادي به كار گيري ميگردند. بي ترديد از ماسك هاي طبيعي براي وقار و شادابي پوشت خويش استعمال نمائيد. درين نوشته ي علمي اشكال ماسك را در چنگ خواننده‌گان گذارده ايم .

بهترين ماسك صورت
در نوشته‌ي‌علمي اي راه و روش هاي محافظت از پوست و موي و ناخن در فصل زمستان را برايتان توضيح داده ايم كه مي‌توانيد از آن به كارگيري نمائيد.


گونه هاي ماسك فيس پر‌نور كننده رنگ پوستماسك رخ روغن بادام ۱- روغن بادام ۳۰ گرم و گلاب ۳۰ گرم به هم پا موم عسل به معيار ۱۰ گرم و ۱۰ گرم شير نارگيل را تركيب فرماييد. آنرا بر پوست گذارده و ماساژ دهيد تا جذب شود و معيار مقداري از ماده بر پوست بماند. بعد پوست را با آب ولرم بشوييد. گلاب منافذ پوست را گشوده مي‌كند و با ماساژ رخ چرك الود و آلودگي باطن منافذ خارج مي ايد و  اين پاكيزگي موجب واضح شدن پوست ميگردد. شير نارگيل و روغن بادام از ويتامين ها و مواد معدني موءثر براي پوست مي‌باشند.
ماسك چهره سفيده تخم مرغ۲- سفيده  تخم مرغ را غيروابسته كرده و بر روي پوست بگذاريد. اذن دهيد تا كم آب شود. از كلام زدن مستقل خويش داري نماييد چون پوست سرتان را چروك مي‌كنيد. بعد از كم آب شدن يا اين كه چسبنده شدن سفيده، چهره را بشوييد اين ماسك بسيار روشن كننده و پر‌نور كننده ميباشد. در شرايطي‌كه از ماده لزج سفيده تخم مرغ خوشتان نمي ايد با هم زن سفيده را هم بزنيد تا كف كرده و از پياله جداگانه نشود. آن گاه سفيده ي زده را بر پوست سرتان بگذاريد.
ماسك رخ جو پرك۳- جو پرك رو در ماست يا اين كه شير يا اين كه شير كم آب به برهه زماني ۲ ساعت خيسانده و اين ماسك را بر پوست فيس بگذاريد. بعد از بيست دقيقه پوست چهره را به آرامي با آب ولرم بشوييد.
ماسك چهره سيب زميني۴- سيب زميني را رنده كرده و اين ماسك را بر پوست رخ بگذاريد بعد از ۱۰ دقيقه رخ را با آب ولرم بشوييد.
ماسك چهره حنا۵- حنا و ماست را تركيب كرده و به برهه زماني ۵ دقيقه بر پوست فيس بگذاريد. نگران نباشد ماست نميگذارد حنا به پوست شما رنگ دهد.
 
ماسك فيس براي پوست چرب۱- عسل و آبليمو و موز را تركيب فرمائيد و بر روي پوست قرار دهيد. اذن دهيد تا مواد جذب پوست شوند بعد پوست را با آب ولرم شسته و كرم مرطوب كننده چاي سبز به پوست رخ بزنيد.
۲-ماست ، آبليمو و عسل را ماسك كرده و بر پوست بگذاريد. بعد از ۱۰ دقيقه چهره را با آب ولرم بشوييد. ماسك آبليمو و عسل هم بسيار موءثر و معالجه گر ميباشد.
۳- پوست پرتقال را كم آب كرده پودر فرماييد و با ماست يا اين كه گلاب يا اين كه آب ادغام نماييد. ماسك را بر روي پوست نهاده و از كلام زدن دوري كنيد زيرا پوست چروك ميشود.
۴-  هرگونه ميوه ترش و دارنده ويتامين سي مانند ليمو ترش پرتقال گوجه براي پوست چرب موثر ميباشد . يكي گوجه خارجي را رنده نماييد. گاز استريل را رشته كرده و گوجه رنده گرديده را بر روي گاز استريل بريزيد. آنگاه اين ماسك را از طرفي كه گوجه خارجي روي ان ميباشد بر روي چهره بگذاريد.
۵-  ليموي ترش نو را به دو نيم كرده و بر روي پوست بكشيد بعداز يك دقيقه پوست چهره را بشوييد.
۶- پودر نشاسته را در آب حل كرده و بپزيد زماني كرم مانند شد بر پوست گذارده و ماساژ دهيد. نگذارد نشاسته بر رخ كم آب شود . اصلا سخن نزنيد.  بعد از ۵ دقيقه ماساژ صورتتان  را با آب ولرم و به آرامي بشوييد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.