پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۰۳

اشكال مختلفي از ماسك

مقالات رسمي لوازم آرايش

اشكال مختلفي از ماسك

۸۲ بازديد

اشكال مختلفي از ماسك ها وجود دارا هستند ولي شايسته ترين آنها ماسك هاي فيس ساخته شده با دست مي باشند كه در منزل با مواد طبيعي ساخته ميشوند.ماسك رخ خانگي با امكان برنا كنندگي و زيبايي عاليدربين ماسكهاي رخ خانگي و گياهي برخي به جهت تركيبات مختص يك ماسك برنا كننده و زيبايي تمامي چيز تمام ميباشند. ماسكي براي چهره كه در تعدادي دقيقه پوست را دگرگون مي‌نمايد.بعضي اشخاص پوست هاي حساسي دارا‌هستند و با تغيير و تحول فصل ، موقعيت و با دقت به چيزي كه ميخورند بافت پوست آنان تغيير ميكند يافت كردن چيزي براي شستشوي فيس با داشتن تمامي اين موردها راحت وجود ندارد. به علاوه، اينجانب راجع‌به اكثر توليد ها منزه كننده در دسترس، يه خرده مشكوك هستم.
بهترين ماسك صورت
يه خرده مطالعه كردم تا جنس طبيعي براي صورت ام پيدا كردم. داده ها متعددي در زمينه‌ي روش شستن رخ در منزل پيدا كردم. آزمون كرده ام فوق العاده كار مي‌كند به اين ترتيب در بخش سالم پوست نمناك و در راستاي احتراح به درخواست گروهي از شما يوزرها نمناك تصميم گرفته ايم بعضا از اين فرمان العمل ها را در اينجا به اشتراك بگذارم، پس مي‌توانيد زمانه را صرفه جويي نمائيد و آغاز به تهيه نمودن پوست شادتر فرمائيد.
ماسك برنا كننده فيس
اولي ماسك چهره اين بخش ماسكي خانگي براي زيبايي در 5 دقيقهمواد ما يحتاج
1 قاشق غذاخوري عسل1/2 قاشق غذاخوري دارچين1 قاشق آب ليمو نو1/2 قاشق غذاخوري جوز هنديشيوه تنظيم
مواد نخستين را در يك پياله مطلوب با يكديگر ادغام نمائيد و ماسك چهره خانگي فراهم گرديده را به دوران 10 دقيقه روي پوست خويش بگذاريد. ممكن ميباشد براي مدتي كوتاه شم سوزش فرماييد ولي تحمل فرماييد. صورتتان را با آب بشوييد و پس از اين روند روي پوستتان كرم خنك بزنيد. بعد از 5 دقيقه ميتوانيد اثرات معجزه آسا اين ماسك را بر پوست خويش ملاحظه كنيد.
** كساني كه پوست حساسي دارا‌هستند به وجود عسل در‌اين ماسك فارغ از آزمايش از آن به كارگيري نكنند.**
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.