پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۰۳

ماسك ماست و خيار

مقالات رسمي لوازم آرايش

ماسك ماست و خيار

۸۹ بازديد


ماسك ماست و خيار 
اين نيز يك ماسك عالي ديگر براي داشتن پوستي درخشان و خوش رنگ مي باشد. خيار و ماست را داخل يك مخلوط كن ريخته و هم بزنيد تا خمير لطيفي به دست آيد. آن را روي صورت و گردن خود بماليد و 15 دقيقه صبر فرمائيد. چهره خود را با آب گرم بشوئيد.
  بهترين ماسك صورت
ماسك ماست و توت  فرنگي 
اين نيز يك ماسك عالي براي داشتن پوستي پر‌نور است كه به پاك شدن منافذ هم امداد مي نمايد. يك مشت توت فرنگي را با ماست باطن ادغام كن ريخته و بزنيد تا خمير لطيفي به دست آيد. آن را به بازه زماني 15 دقيقه بر روي فيس و گردن خود بگذاريد.
 
ماسك ماست و زردچوبه
يكي بهتـرين ماسك ها بـراي شفافيت پوست است. اين ماسك را ميتوانيد با افزودن زردچوبه به ماست تنظيم نمائيد. اين دو را خوب با هم تركيب نماييد و بر روي رخ خود بگذاريد. پاره اي صبر نمائيد و آنگاه با آب ولرم صورت خود را بشوئيد.پوست و گيسو شما به صورت معمول اول مواقعي مي‌باشند كه گزينه دقت ديگرافراد قرار ميگيرند و از اين رو، اشخاص اكثري به تندرست آن ها دقت ويژه اي دارا‌هستند.
 
ماست و عسل از خصوصيت هاي خير براي نگهداري فردي برخوردار مي‌باشند. آنان به همدم هم مي‌توانند فوايد شگفت انگيزي را در برهه زماني هنگامي كوتاه ارائه نمايند.
 
به نقل از "استپ تو هلث"، جراحت ديدگي پوست و گيسو ميتواند به واسطه دست اندركاران زيادي صورت گرفته و پديدار شود.
 
صرف حيث از اين كه پوست كم آب، چرب، تركيبي يا اين كه معمولي ميباشد، ميتواند به واسطه حالت محيطي مانند دماهاي گرم يا اين كه سرد، باد، خورشيد، يا اين كه به كار گيري بيشتراز حد توليدها تميز كننده دهيدراته گرديده و جراحت ببيند.
 
لايه هاي بيروني اپيدرم نقشي مهم در نبرد با اين كارداران ايفا مينمايند، البته با ارتقاء سن، آن‌ها نمي توانند عملكردي هم سطح با پيشين را ارائه نمايند. پوست شما با افت بضاعت خويش در محافظت آب مواجه گرديده و كم آب مي‌شود. در فيض، چين و چروك ها پديدار ميشوند.
 
گيسو شما نيز ميتواند به واسطه عادات نامناسب كتف زني، به كارگيري بيشتراز حد از توليد ها شيميايي، دماهاي بالا، به كارگيري بيشتراز حد از توليدها شرايط دهنده، شستشوي بيش تر از حد، يا اين كه كشيدن بيشتراز حد به سمت عقب جراحت ببيند.
 
پوست و مو شما به صورت معمول اوليه مواقعي مي باشند كه گزينه اعتنا ديگر افراد قرار مي‌گيرند و از اين رو، اشخاص بخش اعظمي به سالم آن‌ها دقت ويژه اي دارا‌هستند. تغذيه براي هر دو آنان نقش مهمي را ايفا مي‌نمايد.
 
فوايد ماست 
ماست يكي‌از مواد غذايي مغذي براي تن بشر ميباشد. اين كالا به پيشرفت در عملكرد دستگاه گوارش و سيستم ايمني امداد مي نمايد. همينطور، از ماست ميتوانيد تحت عنوان يك كالا زيبايي قادر و آيتم اي عالي براي پوست و گيسو استعمال فرمائيد.
 
ماست دربردارنده ويتامين هاي B6 و B12، مواد معدني مانند روي، كلسيم و منيزيم، و اسيد لاكتيك ميباشد كه براي تغذيه فوليكول هاي موي ضروري مي‌باشند.
 
ماست مي‌تواند به صورت قابل توجهي موقعيت پوست شما‌را نيز بهبود ببخشد. 
به لطف خصوصيت هاي ضد باكتري، ماست به نزاع با آكنه امداد مي‌نمايد.
 
اسيد لاكتيك جانور در ماست سوزش و خارش را التيام داده و پوست را قابل انعطاف مي‌نمايد، در حالتي‌كه پروسه پيري را نيز نمايد مي سازد.
 
ماست به آبرساني پوست امداد مي‌كند و موجب نرمي آن ميگردد. 
همينطور، ماست مي‌تواند به بهبود موقعيت موي ياري دهد. 
ماست گيسو را قابل انعطاف‌خيس و براق‌خيس مي سازد.
 
اين كالا رويش موي را تقويت كرده و از ريزش آن پيشگيري مي نمايد. 
ماست به معالجه شوره راز ياري مي‌كند. 
اين ماده غذايي فر موي را نيز كاهش مي‌دهد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.