چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۰۳

ماسك ماست ميان بقيه ماسك ها از محبوبيت ويژه اي برخوردار‌است

۷۱ بازديد


ماسك ماست ميان بقيه ماسك ها از محبوبيت ويژه اي برخوردار‌است و سبب زيبايي پوست ومو ميشود شما مي‌توانيد اين ماسك را به سادگي در خانه تهيه و تنظيم نماييد و از فوايد بي شمار آن برخوردار گرديد.

بهترين ماسك صورت

اشكال گوناگون ماسك ماست براي زيبايي و تازگي پوست و گيسوماسك ماست در بين بقيه ماسك ها از محبوبيت ويژه اي شامل است و علاوه بر اينكه منجر پر‌نور شدن و برنا سازي و تازگي پوست مي‌شود براي زيبايي گيسو نيز بسيار كاربرد دارااست . ماست سرشار از پروتئين، كلسيم، ويتامين هاي D ، B2 (ريبوفلاوين)، B12 و B5 ، پروبيوتيك ميباشد كه با آن اشكال ماسك ها را براي زيبايي پوست و موي ميسازند . ميتوانيد ماسك ماست را به سادگي در خانه تهيه و تنظيم فرمائيد و از فوايد بي شمار ماست براي پوست و گيسو برخوردار گرديد. درين بخش از بهداشت و تندرست نمناك شمارا با اشكال ماسك ماست براي زيبايي پوست و گيسو آشنا مي‌كنيم.
5 ماسك موي با ماست كه موهاي مصدوم را ترميم ميكند:

فوايد ماسك ماست براي گيسو1. ماسك ماست با كوينوا:پروتئين به تغذيه موهاي كم آب امداد ميكند. از سوي ديگر، كوينوا ياري ميكند تا فن ها را از داخل ترميم نمايد.روغن هاي گياهي ديگري مانند روغن دانه تمشك، روغن زيتون و بادام شيرين نيز به بهبود بافت موي امداد مينمايند. اينها همينطور يك برق و درخشندگي خاصي را با موهايتان ميدهند.اين ماسك موي مي بايست دو توشه در هفته براي حاصل ثابت گرديده مصرف شود.2. ماسك ماست و عسل:مو وز و كم آب قادر است براي صورت دادن مشقت بار باشند.كم آبي موي ناشي از كمبود رطوبت ميباشد، بدين ترتيب مي بايست محافظت ويژه اي را با رطوبت به موهاي كم آب خويش داشته باشيد. وقتي كه موي به خير و خوبي هيدراته بشود، انعطاف پذير مي‌گردد، به خير و خوبي صورت ميگيرد و حس قابل انعطاف خيس شدن موهايتان را خواهيد داشت.عسل سبب جذب آب از جو و اتمسفر به موها مي‌شود و دارنده خاصيت ضد ميكروبي و ضد التهابي ميباشد كه به پيشگيري از شوره رمز امداد مي‌كند و از خارش پوست راز دوري ميكند.
شايسته ترين گونه هاي ماسك ماست براي گيسو مواد اول:1/2 فنجان ماست1/4 فنجان عسل2قاشق غذاخوري روغن زيتونراهبرد :همگي مواد را در يك پياله ادغام فرمائيد، آن‌گاه تركيب را به پوست و موهايتان بزنيد و ماساژ دهيد.كلاه گرمابه خويش را در پارچه اي بپوشانيد و سرتان فرماييد و حدود 30 دقيقه اذن دهيد تا بماند. موهايتان را بشوييد و آن گاه آن را كم آب نماييد.اكنون از موهاي درخشان خويش لذت ببريد.اين فرآيند را دست كم دو توشه در ماه تكرار فرمائيد تا موها براق بودنشان را مراقبت نمايند.3. ماسك گيسو ماست:

خاصيت ماسك ماست براي زيبايي مويمواد لازم:1فنجان ماستراهبرد :يك فنجان ماست برداريد و آن را روي پوست رمز خويش بماليد، موهايتان را از نخستين تا انتها خوب ماساژ دهيد.موهاي خويش را با كلاه گرمابه خويش بپوشانيد و بگذاريد 20 دقيقه بماند، آنگاه موهاي خويش را با شامپو ملايمي شستشو دهيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.