چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۰۳

ماسك صورت با سفيده تخم مرغ

مقالات رسمي لوازم آرايش

ماسك صورت با سفيده تخم مرغ

۹۱ بازديد


ماسك سفيده تخم مرغ و هويج براي پوست5. ماسك سفيده تخم مرغ فيس براي پوست براق:امر العمل با آردنخودچي و ليمو براي پوست چرب:يك‌سري قاشق طعام خوري آردنخودچي را با سفيده تخم مرغ تركيب نمائيد و آن‌گاه يك‌سري قطره آب ليمو را به آن بيشتر فرماييد.آن را روي فيس خويش بماليد و بگذاريد 20 دقيقه بماند و بعد از آن بشوريد. 

بهترين ماسك صورت
پوستي براق با ماسك سفيده تخم مرغ6. ماسك سفيده تخم مرغ رخ:راهبرد خطوط و چين و چروك :سفيده تخم مرغ را به طور پاك بزنيد و بگذاريد به طور كامل كم آب شود.بعداز 10 دقيقه، صورتتان را بشوريد و از كرم به دور ديده و ژل پس از شستشوي فيس به كارگيري نماييد.در صورتي‌كه به صورت منظم انجامش دهيد، اين ماسك فيس قادر است بهبودي متعددي را در خطوط و چين و چروك هاي شما توليد نمايد.
 
رفع چين و چروك رخ با ماسك سفيده تخم مرغ10 گزينه از مزاياي زيبايي ماسك سفيده تخم مرغ :1. ماسك سفيده تخم مرغ براي حذف موهاي رخ :اين ماسك حقيقتا ياري ميكند تا از موهاي چهره سواي اعتنا به جايي كه جاي‌دارد، بر روي پيشاني، سيرتكامل ها و يا اين كه لب، خلاص گرديد!
براي تهيه و تنظيم اين ماسك، شما بايستي با به كار گيري از خودكار گيسو سفيده تخم مرغ را به كل صورتتان بزنيد.به غير از به دور ديده، لب ها و دهن. بعد از آن يك لايه نازك از سپيد تخم مرغ را روي دستمال كاغذي بزنيد تا چسبنده شود.وقتي كه تماما كم آب شد، تخت‌گاز دستمال ها را بكشيد، سود اش قابل تحسين خواهد بود! 
تاثير ماسك سفيده تخم مرغ بر رفع موهاي زائد2. بستن منافذ پهناور گشوده با ماسك سفيده تخم مرغ:سفيده دربردارنده خاصيت رطوبتي ميباشد كه سبب كاهش وارفته بودن مي‌گردد و پوست را محكم مي‌كند.
1 قاشق چايخوري سفيده تخم مرغ و 1 فنجان آب ليمو نو را تركيب نماييد و بر روي تمام رخ و يا اين كه بخش ها مالامال منافذ خويش بزنيد.15 دقيقه شكيبايي نمائيد و آنگاه با آب گرم بشوريد.صورتتان را با يك حوله قابل انعطاف كم آب فرماييد و اين معالجه را دو توشه در هفته ادامه دهيد. 
بستن منافذ چهره با ماسك سفيده تخم مرغداشتن پوست و مويي خوشگل با ماسك سفيده تخم مرغ3. كشيدن پوست با ماسك سفيده تخم مرغ:سفيده تخم مرغ به نيكي براي محكم كردن پوست شناخته شده‌است و شما مي‌توانيد اين اثر را هنگامي كه روي فيس خويش قرار داده ايد تجربه نماييد.
به كار گيري از سفيده تخم مرغ براي بالا بردن سيرتكامل ها و صاف كردن پوست حريم ديده موثر ميباشد.
به آرامي يك لايه نازك سفيده تخم مرغ را با به كار گيري از يك برس پاك بماليد و بعداز كم آب شدن بشوييد. 
 ماسك سفيده تخم مرغ براي محكم كردن پوست و كشيدن پوست حريم ديده4. ماسك سفيده تخم مرغ مطلوب براي كاهش چربي پوست:به جهت خواص محكم كنندگي پوست و بستن منافذ، سفيده تخم مرغ به ويژه براي اشخاصي كه پوست بيش تر از حد چربي دارا‌هستند، بسيار عالي ميباشد.
گذشته از اعمال، نخست چهره خويش را با آب گرم بشوييد و با يك حوله قابل انعطاف كم آب فرمائيد.به طور خويش يك لايه نازك سفيده تخم مرغ بزنيد و بگذاريد كم آب شود.بعد از كم آب شدن، ماسك را با آب سرد منزه فرمائيد. 
حذف چربي بيشتر پوست با ماسك سفيده تخم مرغ ماسك سفيده تخم مرغ اثر گذار در درخشاني پوست و گيسو5. حذف روغن مازاد پوست رمز با ماسك سفيده تخم مرغ: در حالي كه از سفيده تخم مرغ براي پوست به كارگيري ميكنيد، قرار دادن تخم مرغ بر موهاي شما قادر است بسيار بد باشد به خصوص براي افرادي كه از عطر و احساسش كينه دوزي دارا‌هستند!
ولي نبايد تنها از سفيده فارغ از زرده بهره برد. تخم مرغ به شدت براي تعادل چربي رمز موثر ميباشد. مانند منافذ پوست، سفيده تخم مرغ فوليكول هاي گيسو را مي بندد و از اين طرز بازدارنده از توليد روغن بيشتراز حد پوست مي‌گردد.
1 عدد سفيده تخم مرغ، 1 قاشق غذاخوري عسل و 5 قطره روغن اسطوخدوس را باهم ادغام نماييد، و روي موهاي چرب بگذاريد.اذن دهيد 10 دقيقه بماند و آن‌گاه به طور كامل شستشو دهيد و از يك شامپو فارغ از سولفات طبيعي به كارگيري نماييد تا آن را بشوييد. 
 ماسك سفيده تخم مرغ براي راز و موي6. ماسك سفيده تخم مرغ براي نبرد و دوري از آكنه و جراحت هاي آكنه:آكنه قادر است ناشي از ترشح سبوم بر روي سطح پوست باشد ؛ سفيده تخم مرغ به شيوه شگفت آوري در در دست گرفتن چربي پوست موءثر ميباشد، مي اقتدار از آن را براي پرهيز و جنگ با آكنه استفاده نمود با اين درحال حاضر، هنگام استعمال از سپيد تخم مرغ در پوست آكنه دار مراقب باشيد، چون كه مشقت بار شدنش قادر است آكنه را تشديد نمايد.
به همين برهان از مداد گيسو به كارگيري نكنيد و به جاي به كار گيري از نوك انگشتان خويش براي به كارگيري از سفيده تخم مرغ به كار گيري نماييد.همينطور 2 قطره از روغن چاي كاركشته ضد آكنه را به سپيد تخم مرغ براي معالجه مفيد خيس بيشتر نماييد. 
رفع آكنه و جوش با ماسك سفيده تخم مرغ ماسك سفيده تخم مرغ چه تاثيري در زيبايي داراست؟7. دادن درخشش به موهاي بي روح با ماسك سفيده تخم مرغ:موهاي صاف و خسته كننده ميتواند بسيار نامطلوب باشد به ويژه زماني كه شما مي‌خواهيد موهاي خويش را نوع دهيد. ولي نيازي به نگراني وجود ندارد، چون در منزل تخم مرغ موجود هست.
صرفا يك تخم مرغ، سفيده را غيروابسته فرماييد، هم بزنيد تا پف نمايد و آن را روي تمام موهاي خويش بزنيد.همينطور ممكن ميباشد بخواهيد يك قاشق چايخوري آب ليمو را بيش تر نماييد تا بويش را بگيرد.اين تركيب را به موها زده و آن‌گاه موهاي خويش را با كلاه خزينه براي خودداري از ريزش موي بپوشانيد و بگذاريد 10 دقيقه بماند.زماني كه زمانش رسيد، شستشو دهيد و موهاي خويش را به صورت طبيعي كم آب نماييد. موهايتان براق به لحاظ خواهد رسيد!

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.