چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۰۳

لك هاي چهره بر اثر جوش ها و جراحت هاي پوست

۸۸ بازديد


لك هاي چهره بر اثر جوش ها و جراحت هاي پوست ساخت مي شوند و به تدريج پيش ميايد كه خويش به خويش خوب شوند و براي از دربين بردن آنهابايد از طريق هاي خاصي بهره مند شد يكي‌از شايسته ترين منش ها به كار گيري از ماسك براي لك رخ ميباشد. درين نوشته‌ي‌علمي طريق تنظيم سه ماسك عالي براي لك ها توصيه شده‌است.

بهترين ماسك صورت
احتمالا شما هم از لك هاي كهن و جاي جوش هايتان كه گهگاه بر روي پوستتان جا خوش مي‌نمايند غمگين مي باشيد و مي‌خواهيد هر چه زودتر از شر آن ها خلاص گرديد. يكي رويه هاي رهاي از اين مزاحم ها استفاه از ماسك براي لك چهره ميباشد. در‌اين نوشته ي علمي سه ماسك عالي براي از في مابين بردن لك هاي رخ آورده شده‌است.
شيوه تهيه و تنظيم سه ماسك براي لك رخ كه تاثير فوق العاده بر زيبايي دارا‌هستند:به كارگيري از ماسك هاي طبيعي براي پوست مزيت هاي بيشماري نسبت به ماسك هاي شيميايي دارااست ماسك هاي طبيعي معمولا از ميوه ها و لبنيات و عسل تشكيل ميگردند كه هيچ ضرري براي پوست ندارند و علاوه بر حذف لك هاي چهره به شادابي و ترميم بافت هاي مصدوم امداد متعددي مي كنند. بهتر ميباشد گذشته از به كار گيري از ماسك رخ، صورتتان را بخار آب گرم پاره اي بخور دهيد تا منافذ پوست گشوده شود و ويتامين هاي ماسك بهتر جذب پوست شوند. معولا هر ماسك بايستي در ميان 15 تا 30 دقيقه بر روي پوست بماند و در انتها با آب ولرم شستشو داده شود.
ماسك براي لك چهره
bolej.gif teka300.gifماسك عسل و سركه:براي تهيه و تنظيم ماسك عسل در آغاز مي بايست عسل را به زمان يك سري دقيقه روي بخار آب گرم نگه داريد تا وضعيت جاري پيدا نمايد. آن گاه به آن يه خرده سركه بيشتر نمائيد و هنوز عسل محكم نشده آن را بر روي لك هاي پوست قرار دهيد و بعداز بيست دقيقه بشوييد اين ماسك براي لك رخ و سياهي بدور ديده موءثر ميباشد ولي اعتنا نماييد كه ماسك را خيلي به ديده نزديك نكنيد و از ورود آن به ديده خوداري نماييد.
ماسك براي رفع لك هاي فيس
ماسك خيار و جعفري و روغن كنجد :آماده كردن اين ماسك سه الي چهار روز دوره مي برد. يك خيار را له فرمائيد و آن را با پنج قاشق روغن كنجد و پنج قاشق جعفري له گرديده تركيب فرماييد حالا اين ادغام را در بطري كوچكي بريزيد و در محلي خنك و بدون نور بگذاريد. بعداز سه الي چهار روز ماسك براي لك فيس فراهم مي‌گردد از اين ماسك تنها براي روي لك هايتان استفاه نماييد.
ماسك براي رفع لك چهره
ماسك عسل و دارچين :يك قاشق خوراك خوري عسل را با يك قاشق چاي خوري دارچين تركيب نماييد و هر روز صبح گذشته از صرف ناشتايي به مقطع 15 دقيقه اين ماسك براي لك رخ را روي پوست خويش بگذاريد بعداز يك هفته تاثير شگفت انگيز اين ماسك را ملاحظه كنيد. اين ماسك منجر حذف جوش ها نيز مي‌شود.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.