پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۰۳

شايسته ترين ماسك هاي طبيعي

مقالات رسمي لوازم آرايش

شايسته ترين ماسك هاي طبيعي

۹۲ بازديد


ميل به قشنگ بودن و خوشگل ماندن در طينت انسان گذاشته شده‌است و كليه‌ي ما به‌طور غريزي دوست داريم خوشگل چشم شويم و شم تازگي و شادابي كنيم. شايسته ترين ماسك هاي طبيعي رخ به اشخاص در سنين متفاوت، امداد مي نمايند تا كيفيت پوست رخ خويش را بهبود بخشند و ظاهري مناسب‌خيس داشته باشند.

بهترين ماسك صورت
درين نوشته‌ي علمي ۱۰ تا از شايسته ترين ماسك هاي طبيعي رخ را به شما معرفي مي كنيم. مي توانيد اين ماسك‌ها را به راحتي در خانه تهيه و تنظيم فرماييد و با استعمال از آنان، فيس‌اي زيباتر، برنا‌خيس، شاداب‌خيس و جالب‌خيس داشته باشيد.
مؤثرترين ماسك هاي طبيعي رخ۱. ماسك شير و عسلماسك چهرهعسل يك كدام از مواد بسيار موثر براي پوست ميباشد و مخلوط آن را در طولاني تر ماسك‌هاي طبيعي چهره مي بينيم. ماسك شير و عسل، از شير، عسل و همينطور كمي روغن زيتون تشكيل‌شده ميباشد.
در آغاز عسل را مقداري روي حرارت غيرمستقيم قرار دهيد تا قابل انعطاف‌خيس از فرم نخستين‌ي خويش شود. آنگاه مواد فوق را به ترتيب با نسبت ۱، ۲ و ۲ (قاشق غذاخوري يا اين كه هر واحد اندازه گيري‌ي ديگري كه مايليد) ادغام نماييد.
در حال حاضر اين ماسك طبيعي را بر روي پوست خويش قرار دهيد و بگذاريد حدود ۱۵ دقيقه روي فيس‌تان باقي بماند. پس از سپري شد اين بازه ميتوانيد رخ‌تان را با آب ولرم شست‌وشو دهيد و كم آب نماييد.
۲. ماسك سفيده‌ي تخم‌مرغ و خيارماسك چهرهچنانچه مي خواهيد پوستي براق و درخشان داشته باشيد، ماسك سفيده‌ي تخم‌مرغ كه سرشار از بيوتين ميباشد و خيار كه آيتم‌اي عالي از دربين ماسك‌هاي طبيعي رخ خواهد بود. براي تهيه و تنظيم‌ي اين ماسك طبيعي خانگي به خيار، شير و سفيده‌ي تخم‌مرغ نياز خواهيد داشت.
در آغاز يك خيار را آب‌گيري فرمائيد و به آن يك قاشق شير بيفزاييد. بعد نصف سفيده‌ي تخم‌مرغ را نيز بدين محلول بيش تر فرماييد. ادغام ماسك را به خير هم بزنيد و آن‌گاه به امداد پنبه روي پوست چهره يا اين كه دست‌هاي خويش قرار دهيد (دقت فرماييد كه بايستي اين ماسك را روي رخ ماساژ دهيد. در‌صورتي‌كه آن را روي فيس‌تان رها فرماييد، سفيده‌ي تخم‌مرغ با گاز كم آب مي شود و تأثير معكوس خواهد داشت.).
بعد از ۱۵ تا ۲۰ دقيقه ماساژ دادن ماسك روي چهره، چهره‌تان را با آب ولرم بشوييد و آن گاه از كرم مرطوب‌كننده به كارگيري نماييد. اين ماسك، پوست شمارا براق مي‌نمايد و جلوه‌اي ديدني به آن ميبخشد.
۳. ماسك چهره گندم، جو و عسلماسك طبيعي چهرهبه عبارتي‌طور كه گفتيم عسل يكي مواد اثبات ماسك‌هاي طبيعي فيس ميباشد. در‌اين ماسك نيز كه خواص ليفتينگ و محكم كردن پوست چهره را دارااست، تركيبي از گندم، جو و عسل را خوا‌هيم داشت.
بهتر ميباشد جوانه‌ي گندم و جوانه‌ي جو را در يك آسياب بريزيد و خوب پودر نمائيد. بعد به ميزاني عسل به‌اين تركيب بيفزاييد كه شرايط قابل انعطاف و كرمي پيدا نمايد. از اين ماسك طبيعي، روي پوست خويش قرار دهيد و بگذاريد حدود ۱۵ دقيقه باقي بماند.بعد از آن پوست خويش را با آب ولرم بشوييد و از زيبايي آن لذت ببريد.
۴. ماسك توت‌خارجيماسك طبيعي

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.