چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۰۳

ماسك عالي براي فيس تان

مقالات رسمي لوازم آرايش

ماسك عالي براي فيس تان

۶۸ بازديد

بهترين ماسك صورت
بعضي از مواد طبيعي مي‌باشند كه مي‌توانيد از آن‌ها تحت عنوان يك ماسك عالي براي فيس تان به كارگيري نمائيد. در پي اين مقاله يك سري طريق درماني يا اين كه ماسك خانگي را برايتان گزينش كرده ايم كه به بهبود هر چه طولاني تر زيبايي و سالم شما امداد شاياني خواند نمود
 يادگرفتن توليد 10 ماسك خانگي براي شفافيت و زيبايي اضافه پوستاحتمالا مي‌دانيد كه بعضا از مواد خوراكي كه هر روز از آن‌ها استعمال مي‌كنيم را مي شود به تيتر ابزار و درماني براي زيبايي اضافه نيز استفاده كرد. به صورت نمونه، براي درخشان كردن موها از  آب ليمو به كارگيري ميگردد. يا اين كه از روغن زيتون براي مرطوب و چرب كردن پوست هاي كم آب منفعت گرفته مي‌شود. يا اين كه به عنوان مثال عسل را مي شود به تيتر درماني براي رفع جوش و اكنه به كار گرفت. در همين راستا، به دنبال اين مقاله تعدادي طريق درماني يا اين كه ماسك خانگي را برايتان گزينش كرده ايم كه به بهبود هر چه اضافه زيبايي و سالم شما ياري شاياني خواند نمود.

طولاني تر بدانيد : از ميان بردن جوش رخ با يك سري ماسك خانگي

ماسك چهره لايه‌بردار سفيده تخم‌ مرغ
اين ماسك موجب تطهير و بازشدن منفذهاي پوست مي گردد و طولاني تر براي كساني كه بومي شهرهاي پهناور و كثيف مي باشند، مطلوب خواهد بود. براي ايجاد اين ماسك، روند مندرج در پايين را به ترتيب انجام دهيد.سپيد و زرده را از يكديگر غير وابسته نماييد.سفيده تخم‌مرغ را هم بزنيد.دستمال كاغذي حوله‌اي برداشته، آن را در سفيده تخم مرغ بخوابانيد و آنگاه روي پوست رخ قرار دهيد.اذن دهيد دستمال كم آب شود. آنگاه به آرامي آن را از روي پوست برداريد.رخ خويش را با آب ولرم شسته و در فيس نياز، كرم مرطوب‌كننده روي آن بماليد.

ماسك فيس آووكادو و عسل، شاداب كننده پوست رخ
هنگامي خيلي خسته ميباشيد و به يه خرده استراحت نياز داريد، ميتوانيد از مجال به كار گيري كرده و به پوست خويش رسيدگي فرماييد. براي اين مراد، ماسك آووكادو و عسل را سفارش مي‌كنيم كه ميتوانيد به شيوه تحت آن را تنظيم نمائيد.

مواد لازم براي تهيه و تنظيم ماسك فيس آووكادو و عسلنصف يكي آووكادو۱/۴ واحد اندازه گيري جو دوسر۱ قاشق غذاخوري سركه سيب۲ قاشق غذاخوري عسل۱ قاشق چايخوري آب ليموترش

شيوه تهيه و تنظيم ماسك چهره آووكادو و عسلآووكادو را شسته و پوست بگيريد.آن‌گاه آن را له فرماييد.جو دوسر را افزوده و هم بزنيد.آن گاه ساير مواد را بيفزاييد و ادغام نماييد. اين ماسك را به بازه ۲۰ دقيقه روي پوست خويش بگذاريد و آن گاه با آبگرم آن را بشوييد.

در شرايطي‌كه مي‌خواهيد طولاني تر بدانيد : ماسك رخ خانگي، نحوه تنظيم 6 ماسك زردچوبه اي!!

ماسك رخ زرده تخم‌مرغ و روغن زيتون، ماسك تغذيه كننده پوست
وقتي كه حس ميكنيد پوست چهره شما خسته ميباشد و تيره گرديده، ميتوانيد با رسيدگي و تغذيه صحيح، تازگي و شادابي را مجدد به آن بازگردانيد. براي اين مراد سفارش مي‌كنيم ماسكي كه در تحت يادگرفتن داده گرديده را تهيه و تنظيم كرده و روي پوست فيس خويش بگذاريد.سفيده و زرده يكي تخم‌مرغ را از هم غير وابسته فرماييد.زرده را با يك قاشق غذاخوري روغن زيتون ادغام نماييد.براي اينكه بوي بهتري پيدا نمايد، يك قطره از اسانس گياهي موردعلاقه خويش (مثل گل محمدي يا اين كه ياس) را به آن بيشتر نماييد.ماسك را به برهه زماني ۲۰ دقيقه روي پوست خويش قرار دهيد.بعداز اين عصر، فيس را با آب گرم بشوييد.

ماسك رخ سيب زميني پخته، شير و روغن بادام
اين ماسك براي برطرف كردن آكنه و جوش و همينطور براي سپيد و واضح شدن پوست تلاش متعددي داراست. براي تهيه و تنظيم آن مي بايست به نحوه پايين كار فرمائيد:
يكي سيب‌زميني ميانگين را آبپز نمائيد. آن‌گاه آن را پوست كنده و له فرماييد.۲ قاشق چايخوري شير يا اين كه شيرخشك و ۱ قاشق روغن بادام به آن بيفزاييد و هم بزنيد.تركيب بدست آمده را روي پوست قرار داده و اذن دهيد ۲۰ دقيقه بماند. بعد از آن با آب گرم بشوييد.اين ماسك را هر هفته ۲ تا ۳ توشه روي پوست خويش بگذاريد و سود آن را خيلي زود ملاحظه كنيد و لذت ببريد. 
در شرايطي‌كه مي‌خواهيد طولاني تر بدانيد : با اين ماسك خانگي، پوست رخ تان را سپيد و روشن فرماييد

ماسك رخ گوجه‌ خارجي، يك لايه‌بردار طبيعي
اين ماسك براي از في مابين بردن موهاي زائد پوست و گشودن منافذ بسته كاربرد داراست. همينطور به پر‌نور شدن رنگ پوست هم امداد ميكند. براي ايجاد آن مي‌توانيد از طريق تحت امداد بگيريد.يكي گوجه‌خارجي را پوست بگيريد. آب آن را داخل يك ظرف بريزيد و از صافي عبور دهيد تا هيچ تخم يا اين كه گوشتي نداشته باشد.۱ قاشق غذاخوري آب گوجه‌خارجي را با يك قاشق غذاخوري پودر ژلاتين ادغام نمائيد.بعد از آن ۱ قاشق غذاخوري شير بيفزاييد.ادغام بدست آمده را به طريق بِن‌ماري گرم فرمائيد. براي اين مراد بايستي ادغام را داخل يك ظرف ريخته، ظرف را بالاي يك قابلمه آب در درحال حاضر جوش بگذاريد تا مواد به شيوه غيرمستقيم حرارت چشم و گرم شوند.بعد تعدادي قطره عسل افزوده و هم بزنيد.اذن دهيد مواد خنك شوند و سپس آن را روي پوست بگذاريد.بعد از كم آب شدن بي نقص ماسك، آن را به آرامي از روي پوست برداريد و فيس را با آب ولرم بشوييد. 
ماسك فيس شير و جو دوسر
براي قابل انعطاف شدن پوست و آبرساني به آن ميتوانيد از ماسك شير و جو استعمال فرماييد. براي ايجاد آن به طرز پايين فعاليت نمائيد:۲ قاشق غذاخوري جودوسر را باطن غذاساز پودر نماييد. ۲ قاشق غذاخوري شير گرم را افزوده و هم بزنيد.بعد از آن ۲ قاشق چايخوري روغن زيتون را بيش تر نمائيد. ادغام را روي رخ بگذاريد تا به دوران ۱۰ تا ۱۵ دقيقه بماند.در پايان رخ را با آب گرم بشوييد.

در‌صورتي‌كه ميخواهيد طولاني تر بدانيد : روش تهيه و تنظيم تعدادي ماسك فيس خانگي با ماست

ماسك چهره خيار و ليمو يك لايه بردار طبيعي
اين ماسك براي واضح سازي پوست بسيار كاربردي ميباشد و موجب تطهير منافذ بسته پوست ميگردد. براي توليد آن مي‌توانيد به نحوه تحت فعاليت فرماييد:۲ عدد خيار را پوست بگيريد، آن را به طور رينگ اي برش دهيد و ۲ قاشق غذاخوري ليموترش روي آنان بريزيد.تركيب را روي حرارت معدود گرم نمائيد.۲ قاشق غذاخوري پودر ژلاتين افزوده و به برهه زماني يك دقيقه هم بزنيد.آن را كنار بگذاريد تا خنك شود.با استعمال از خودكار‌گيسو كوچك، آن را روي سطح پوست بماليد تا تماما كم آب شود. بعد از روي پوست برداريد.

ماسك چهره عسل
اين ماسك يك تغذيه‌كننده‌ مطلوب براي پوست ميباشد كه مي اقتدار هر روز استفاده نمود. براي سود گيري از خاصيت عسل كافي ميباشد ۳ قاشق چايخوري عسل را با ۱/۳ قاشق چايخوري پودر دارچين با هم تركيب فرماييد. بعد از آن آن‌ها‌را روي پوست خويش بماليد و اذن دهيد ۱۰ دقيقه بماند. بعد از آن با آب گرم بشوييد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.