دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۰۳

ماسك پرتقال و جو

مقالات رسمي لوازم آرايش

ماسك پرتقال و جو

۸۷ بازديد

شايسته ترينماسك صورت به كارگيري از ماسك چهره يكي‌از طريق‌هاي مرسوم محافظت از پوست ميباشد . پوست هاي چرب و مستعد آكنه در فصل تابستان به مراقبت بيشتري نياز دارا مي‌باشند . چون ترشح چربي بيش خيس و تعريق پوست، گرد و غبار بيشتري را جذب مي نمايد و دليلي براي ايرادات پوستي به شمارمي‌رود . در صورتيكه شيوه‌هاي درماني برايتان هزينه سنگيني دارد مي‌توانيد از ماسك‌ رخ خانگي براي مراقبت از پوستتان به كار گيري فرماييد . بهترين ماسك صورت
به اين ترتيب ما در اين نوشته‌ي علمي تعدادي ماسك فيس براي پوست‌هاي چرب معرفي كرده‌ايم . مواد تشكيل دهنده اين ماسك‌هاي خانگي به راحتي در دسترس مي باشند و براي در دست گرفتن ترشح چربي پوست زياد عالي فعاليت ميكنند .


ماسكپرتقال و جو دو راز موادي كه براي تنظيم و تهيه اين ماسك مايحتاج مي باشد مشتمل بر ۲ قاشق چاي‌خوري آب پرتقال نو، ۳ قاشق چاي‌خوري جو دو رمز، ۱ قاشق چايخوري عسل، ۱ قاشق چاي‌خوري سفيده تخم مرغ يا اين كه كشك است . اين مواد را با يكديگر مخلوط كرده و روي پوست بماليد . هنگام شستشوي فيس مي توانيد از حركات قابل انعطاف و دايره‌اي استعمال فرماييد تا اين ماسك به طور يك اسكراب ملايم فعاليت كرده و پوست شما‌را لايه برداري كند .


ماسكصورت آرد برنج و زردچوبه براي تهيه اين ماسك چهره ۳ قاشق چاي‌خوري آرد برنج را با ميزان يه خرده زردچوبه مخلوط نماييد . بعد ۱ قاشق چاي‌خوري عسل و مقدار قابل قبولي آب خيار را به آن بيش خيس فرمائيد تا خمير يك پارچه و نرمي توليد شود . آن گاه اين ماسك را روي پوست فيس گذاشته و آن‌گاه از يك خصوصي دقيقه بشوييد . براي استعمال از اين ماسك براي بدن مي توانيد مقادير آن را بيش تر فرمائيد .


ماسكفيس بادام و عسل ۱۰ عدد مغز بادام را به بازه يك شبكه هاي عمومي خيس نماييد . صبح روز سپس آن را به خير و خوبي و خير و خوبي آسياب كرده و ۱ قاشق چاي‌خوري عسل به آن طولاني تر فرمائيد . اين ادغام را به زمان ۱۵ دقيقه روي پوست چهره قرار دهيد و آن‌گاه آن را بشوئيد .


ماسكآب گوجه خارجي گوجه فرنگي يك ادغام عالي براي پوست‌هاي چرب هست . براي تهيه و تنظيم و تنظيم اين ماسك آب گوجه فرنگي را با ۳ قاشق چاي‌خوري آرد برنج و ۱ قاشق چاي‌خوري عسل مخلوط فرماييد . اين ادغام را بعد از آن از چندين دقيقه از روي پوست خويش بشوئيد . در حاين نام مجاز نمي باشد .ي‌كه كه عصر كافي براي تهيه اين ماسك را نداشتيد، مي توانيد گوجه خارجي را دو نيم كرده و از قسمت گوشتي آن به طور دوراني روي صورت ماساژ دهيد . ۱۵ دقيقه عصر قابل قبولي براي اين عمل مي باشد .


ماسكتوت خارجي و ماست ۲ عدد توت فرنگي رسيده را به ۲ قاشق چاي‌خوري ماست بيشتر نمائيد . اين مخلوط را طوري ادغام فرمائيد كه به طور پوره درآيد . آن گاه آن را روي صورت بماليد و به آرامي ماساژ دهيد . بعد از آن از ۵-۷ دقيقه آن را با آب سرد بشوييد .

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.