دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۰۳

پوستي پر‌نور و صاف شايسته ترين

مقالات رسمي لوازم آرايش

پوستي پر‌نور و صاف شايسته ترين

۷۴ بازديد

بهترين ماسك صورت
براي داشتن پوستي پر‌نور و صاف شايسته ترين شيوه به كار گيري از سفيدكننده هاي طبيعي ميباشد كه با گياهان دارويي و در خانه فراهم ميگردد.ايجاد كرم سفيدكننده پوست خانگيپيشين از استارت به كارگيري از اين داروها خانگي ، مهم ميباشد كه در رابطه نگهداري و حفاظت از پوست بدانيد. پوست به جهت انباشت سلول هاي مرده و جراحت هاي ناشي از آلاينده ها و اشعه هاي مضر يو او ، تيره ميگردد. پوست خويش را با استعمال از ماسك و اسكراپ ها ، پاكسازي و لايه برداري فرمائيد تا مطمئن گرديد ، ناخالصي ها و سلول هاي مرده پوست از در بين ميرود.بعداز نظافت كردن ، پوست خويش را مرطوب و هيدراته نگه داريد. گذشته از اينكه در معرض فروغ و روشنايي خورشيد قرار بگيريد بسيار مهم ميباشد كه از كرم ضد آفتاب به كارگيري فرماييد تا اشعه هاي يو او به سلول هاي پوستي جراحت نرسانند.
وايتكس پوست و كرم روشن كننده پوست فيس و تن بهتر ميباشد گياهي و با مواد نخستين طبيعي كه در‌اين بخش از تندرست پوست و گيسو نمناك گفته ايم تنظيم شود تا فارغ از نگراني از پيري و چروك شدن پوست آيتم به كارگيري قرار گيرد.
چه‌گونه پوست خويش را پر‌نور كنيم 
چه‌گونه پوست خويش را پر‌نور كنيماذن دهيد ببينيم كه چه‌طور ميتوان در منزل كرم هاي پر‌نور كننده را تنظيم كرد.
1. كرم وايتكس پوست با پاپايا و عسل :نصف فنجان پاپاياي جديد و يك قاشق چاي خوري عسل را تنظيم فرمائيد.
در آغاز تكه هاي پاپايا را له نماييد تا‌زماني‌كه يك خمير غليظ بدست آيد.بعد از آن عسل را به آن طولاني تر نماييد و به خير و خوبي هم بزنيد و آن‌گاه اين مخلوط را به زمان 20 دقيقه روي پوست خويش اعمال فرمائيد. صورتتان را با آب گرم و مجددا با آب سرد شستشو دهيد و نهايتا با يك پد كم آب فرماييد.اين معالجه را هر شب قبلي از خواب تكرار نماييد. اين ماسك براي پوست هاي چرب و طبيعي بسيار مطلوب ميباشد.
احتياط:
پاپائين جان دار در پاپايا ممكن ميباشد سبب ساز توليد آلرژي در بعضي از اشخاص شوند.بنابر اين در صورتي‌كه به پاپايا و توليدات آن حساسيت داريد از اين معالجه بپرهيزيد.
پاپايا

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.